هامشیک: می‌توانستم در تیم تحت هدایت گتوسو فوق‌العاده باشم/ بازی مقابل این ناپولی آسان نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک هامشیک 32 ساله که بین سال‌های 2007 تا 2019 در ناپولی عضویت داشت و تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو به تیم دالیان ییفانگ چین پیوست، می‌گوید دوست داشت زیر نظر جنارو گتوسو در ناپولی بازی می‌کرد. ناپولی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی روند رو به رشدی داشته و در 11 بازی اخیر تنها در یک بازی شکست خورده است. ناپولی اخیراً با شکست یوونتوس فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

هامشیک در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ایل ماتینو» چاپ ناپل گفت: در بازی ناپولی یک نوع به هم پیوستگی در زمین دیده می‌شود و کسانی که فوتبال بازی می‌کنند فوراً این موضوع را درک می‌کنند. در بازی این تیم در زمین حالا استحکام دیده می‌شود و به وضوح می‌شود دید که آنها برای یک هدف مشترک می‌جنگند.  

وی افزود: بازی مقابل این ناپولی آسان نیست. من آنها را تیمی می‌بینم که از دستورات گتوسو پیروی و خواسته‌ها و ایده‌های او را در زمین اجرا می‌کنند. روی هم رفته، جنارو انسانی جدی است که حرفش را رک می‌زند. به این دلایلی که گفتم، فکر می‌کنم می‌توانستم در این تیم فوق‌العاده باشم.

مهاجم اسلواکیایی ییفانگ چین تصریح کرد: ناپولی وقتی که گتوسو تازه هدایت این را برعهده گرفته بود، مشکلاتی داشتند و مسیر درست را پیدا نکرده بودند. استانیسلاو لوبوتکا (هافبک اسلواکیایی ناپولی) به من گفت که تمرینات ناپولی در چند هفته ابتدایی خیلی سخت بود و کار برای آنها دشوار بود، اما هیچکس پاپَس نگذاشت. کمی زمان برد تا نتایج هم دیده شود، اما از دید من آنها مناسب یکدیگر هستند و بنابراین از این همکاری سود خواهند برد.

هامشیک در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شکسته شدن رکورد 122 گل‌زده‌اش توسط دریس مرتنس که با 123 گل‌زده تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه ناپولی شد، تأکید کرد: دریس مرتنس انسان و بازیکنی فوق‌العاده است. می‌دانم که او چقدر عاشق ناپل و پیراهن ناپولی است. او همین حالا هم اسطوره ناپولی و شهر ناپل است. دریس از شکستن رکورد گلزنی باشگاه خوشحال است و خوشحالم که او رکورد من را شکست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرتنس به مانند اینسینیه و کایخون اسطوره‌های باشگاه ناپولی هستند. ناپولی باید افتخار کند قهرمانانی همچون آنها دارند که سال‌ها با دل و جان برای این باشگاه جنگیده‌اند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم