هالند: هرگز به بازی برای تیم ملی انگلیس فکر نکرده‌ام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند احتمال پیوستنش به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در آینده دوران بازی‌اش رد نکرد، اما اذعان داشت که تا کنون به بازی برای تیم ملی این کشور فکر نکرده است.

هالند که ماه ژانویه امسال با وجود دریافت پیشنهاد از منچستریونایتد ترجیح داد تیم سالزبورگ اتریش را به مقصد بوروسیا دورتموند ترک کند، متولد شهر لیدز انگلیس است. او زمانی که پدرش آلف اینگ در تیم لیدزیونایتد بازی می‌کرد در انگلیس متولد شد و به همین دلیل می‌توانست تیم ملی انگلیس را برای باز در رده ملی انتخاب کند. او اما می‌گوید هرگز به بازی برای سه‌شیر فکر نکرده است، چون به ملیت فعلی‌اش افتخار می‌کند.

هالند که تاکنون چهار بازی ملی برای نروژ انجام داده است، در گفت‌و‌گو با سایت «ساکربایبل» راجع به اینکه آیا هرگز به بازی برای تیم ملی انگلیس فکر کرده بود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم. نه من به این موضوع فکر نکردم. واقعاً نمی‌دانم. من زمانی که چهار ساله بودم به نروژ برگشتم. به همین دلیل هرگز به بازی برای تیم ملی انگلیس فکر نکردم. من نروژی‌ام و به آن افتخار می‌کنم.

 

هالند اگرچه ترجیح داده که ملی‌پوش نروژی باشد، تمایل خود برای بازی در لیگ برتر انگلیس را انکار نکرد.

این مهاجم 20 ساله ادامه داد: من همیشه سعی می‌کردم که خودم را به یکی از پنج لیگ برتر فوتبال اروپا برسانم و الان هم احساس می‌کنم که در آلمان کاملاً جا افتاده‌ام. شما هم خودتان این را دیده‌اید. بازی در این پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا، رؤیای هر بازیکنی است. من همیشه از خود انتظار بالایی داریم و این هم کاملاً طبیعی است. دورتموند باشگاه بزرگی است، اما فشار بازی در این تیم هم چیزی است که باید به آن عادت کنید.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم