نیمار: مسی و رونالدو متعلق به این سیاره نیستند/ برای تاریخ‌سازی به PSG آمدم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار که در حال حاضر به خاطر انتقال 222 میلیون یورویی‌اش از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن در سال 2017، گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال به شمار می‌رود، هنوز موفق نشده جایزه توپ طلا را به دست بیاورد اما رویای کسب این عنوان را در سر دارد. در 12 سال اخیر، لیونل مسی 6 بار و کریستیانو رونالدو 5 بار این عنوان را به خود اختصاص داده‌اند.

نیمار در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: مسی و رونالدو بر توپ طلا حکمفرما بوده‌اند، چون در 10 سال اخیر آنها متعلق به این سیاره نبوده‌اند. کسب توپ طلا برای من افتخاری خواهد بود اما این عنوان حاصل دستاوردتان در زمین مسابقه و کمکی که به تیم برای کسب جام می‌کنید، است، بنابراین من روی این کار تمرکز کرده‌ام و اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد، رخ خواهد داد.

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که حالا با این تیم تنها یک گام دیگر تا کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: قهرمانی در لیگ قهرمانان خاص است و به خوبی این را می‌دانم اما قهرمانی با پاری‌سن‌ژرمن در این رقابت‌ها به معنی تاریخ‌سازی است و به همین خاطر به PSG آمدم.

نیمار 28 ساله که این فصل آمار 19 گل‌زده و 12 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، تصریح کرد: ما در بازی نیمه‌نهایی عملکرد خیلی خوبی را از خود ارائه کردیم اما در نهایت کسی به خاطر نخواهد آورد که چه تیمی برنده دیدار نیمه‌نهایی شد. بازی با بایرن مونیخ آزمون خیلی بزرگی خواهد بود و ما آماده این بازی خواهیم بود. بایرن بازیکنان خوب زیادی دارد اما ما هم در سطح بالایی هستیم و من از زمان پیوستنم به پاری‌سن‌ژرمن در بالاترین سطح بازی خودم هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جایگاهی بود که به دنبالش بودیم. مالکان باشگاه پروژه بزرگی در سردارند و بهترین تیم اروپا بودن بخشی از این پروژه است. ما هیچگاه تا این اندازه به کسب این عنوان نزدیک نبوده‌ایم، اما باید تمرکز خودمان را برای بازی فینال حفظ کنیم.

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 فردا (یکشنبه) در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوژ واقع در شهر لیسبون پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم