نگرانی یوفا از برگزاری بازی بارسلونا – ناپولی در نوکمپ/ آماده باش دو شهر پرتغال برای میزبانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا امروز (پنجشنبه) مدعی شد که یوفا در تماسی که با وزارت بهداشت اسپانیا داشته، مراتب نگرانی خود درباره خطرات احتمالی برگزاری بازی برگشت تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان را اعلام کرده و از این سازمان خواسته درباره تضمین شده بودن سلامت بازیکن دو تیم و دیگر عوامل برگزار کننده این مسابقه در نوکمپ اطمینان خاطر بدهد.

شروع موج جدید شیوع کرونا در اسپانیا به خصوص کاتالونیا سبب شده که یوفا نگرانی‌هایی درباره برگشت بارسلونا و ناپولی که قرار است 9 روز دیگر در نوکپ برگزار شود، داشته باشد. چندی پیش نیز یکی از اعضای هیئت رئیسه یوفا به این موضوع اذعان داشت و گفت که احتمال تغییر مکان این بازی و انتقال آن به پرتغال – کشوری که قرار است میزبان بازی‌های متمرکز و تک حذفی مرحله یک چهارم نهایی و بعد از آن باشد – وجود دارد.

در همین حال نشریه اوژوگوی پرتغال نیز نوشته است که شهر‌های گیمارش و پورتو برای میزبان از بازی برگشت تیم‌های بارسلونا و ناپولی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. این در حالیست که قرار بود بازی‌های مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا فقط در شهر لیسبون پایتخت پرتغال برگزار شود.

باشگاه بارسلونا پیش از این بر برگزاری بازی در نوکمپ تأکید کرده و گفته که برگزاری بدون تماشاگر بازی به اندازه کافی به ضرر این تیم هست و دیگر نمی‌خواهد از امتیاز بازی در خانه خودش محروم شود. با این حال پابرجا ماندن میزبانی بارسایی‌ها به نظر مقامات کشور اسپانیا و تصمیم یوفا بستگی خواهد داشت.

مصاف رفت تیم‌های بارسلونا و ناپولی قبل از تعلیق بازی‌های فوتبال اروپا در ورزشگاه پر از جمعیت سن‌پائولو یک – یک مساوی شده بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم