میلان بازیکنان خارجی‌اش را فراخواند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام احتمال از سر گرفته شدن تمرینات تیم‌‌های سری A از اوایل ماه می، باشگاه میلان تمامی بازیکنان خارجی خود را که به دلیل شیوع کرونا ایتالیا را ترک کرده و به وطن خود برگشته بودند، فرا خوانده است.

بازیکنانی خارجی باشگاه میلان در همان اولین روزهای بحران کرونا در ایتالیا و تعلیق لیگ، این کشور را ترک کردند اما سازمان سری A‌ امید دارد که مسابقات کالچو را در پایان ماه می از سر بگیرد. هرچند هنوز بر سر این موضوع اختلاف نظرهایی وجود دارد.

آغاز فاز دوم مبارزه با کرونا که با کاهش سختگیری‌ها در مورد قرنطینه و آغاز برخی مشاغل کم خطر همراه خواهد بود، می‌تواند به از سر گیری مسابقات فوتبال البته پشت درهای بسته نیز منجر شود. از این رو باشگاه میلان از بازیکنان خارجی خود خواسته که حداکثر تا روز پنجشنبه این هفته به ایتالیا برگردند. این بازیکنان شامل زلاتان ابراهیموویچ، رافائل لئائو، هاکان چالهانوغلو، سیمون کائر، آسمیر بگوویچ، لوکاس پاکتا، آنته ربیچ، فرانک کسیه، راده کرونیچ، سامو کاستی‌یخو، اسماعیل بن‌ناصر و تئو هرناندس می‌شوند.

 

تنها بازیکن خارجی روسونری که در ایام قرنطینه در شهر میلان باقی ماند، متئو موساکیو است. هرکدام از 12 بازیکن خارجی میلان که بخواهند در تمرینات این تیم شرکت کنند باید 2 هفته در قرنطینه بمانند تا از عدم ابتلای آنها به کرونا اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم