مویزه کین در آستانه پیوستن قرضی به پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های معتبر فرانسوی از جمله نشریه «اکیپ» و «رادیو مونت‌کارلو» با انتشار گزارش‌هایی مدعی شدند که مویزه کین، مهاجم 20 ساله تیم فوتبال اورتون در آستانه پیوستن قرضی به پاری‌سن ژرمن قرار دارد. هنوز مشخص نیست که آیا بند خریدی در قرارداد این مهاجم ایتالیایی با پاری‌سن‌ژرمن گنجانده خواهد شد یا خیر.

مویزه کین 20 ساله که از سال 2010 عضو باشگاه یوونتوس بود، در سال 2016 موفق شد به تیم اصلی این باشگاه راه یابد و در 21 بازی برای راه‌راه پوشان تورین آمار هشت گل زده را از خود بر جای بگذارد. در ادامه این مهاجم ایتالیایی به خاطر فرصت کمی که در یوونتوس برای بازی کردن داشت، تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 27.5 میلیون یورو راهی اورتون شد. او اما در این تیم انگلیسی نتوانست خودی نشان دهد و در 33 بازی فصل اخیر تنها دو گل به ثمر رساند.

پیش از این گفته می‌شد مدیران یوونتوس هم در اندیشه بازگرداندن مویزه به جمع راه‌راه پوشان تورینی‌ هستند. سه باشگاه ایتالیایی اینتر، رم و ناپولی هم وضعیت این مهاجم ایتالیایی را زیر نظر دارند. کین که تا سال 2024 تحت قرارداد اورتون است، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 25 میلیون یورو تخمین زده شده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم