مورینیو: من بهترین مربی ماه نیستم بلکه تیمم بهترین تیم ماه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام که در رقابت با فرانک لمپارد سرمربی چلسی، دیوید مویس سرمربی وستهام و اولگنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد به‌عنوان بهترین مربی لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر انتخاب شد، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سفیدپوش لندن را شایسته کسب این جایزه دانست.

مورینیو که تیمش صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر است، در ماه نوامبر از چهار بازی سه پیروزی کسب کرد که یکی از آنها مقابل منچسترسیتی بود و در بازی دیگر مقابل چلسی مساوی کرد.

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اعلام معرفی شدنش به‌عنوان بهترین مربی لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر نوشت: «می‌گویند این جایزه مربی ماه است، اما به نظر من این جایزه بهترین تیم ماه یا بهترین کادر فنی ماه است، چون این بازیکنان و همه دستیاران من شامل مربیان، آنالیزورها و فیزیوتراپ‌ها و …. هستند که از آنها نامی برده نمی‌شود، اما برای موفقیت تیم سخت تلاش می‌کنند. از دست‌اندرکاران ارائه کننده این جایزه تشکر می‌کنم اما این جایزه مربی ماه نیست، این جایزه تیم ماه و کادر فنی ماه است».

 

تاتنهام از اولین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس متحمل شکست خانگی نشده است و تنها باخت دیگرش در این فصل هم مقابل آنتورپ در مرحله گروهی لیگ اروپا بوده است. البته تاتنهامی‌ها شب گذشته انتقام آن باخت را از حریف بلژیکی گرفتند و این تیم را در ورزشگاه وایت‌هارت لین با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم