مورینیو: ساوتهمپتون تیم برتر میدان بود اما ما هم لیاقت صعود داشتیم/ با این تیم پر از مشکل کارم را خوب انجام دادم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار تکراری‌اش مقابل ساوتهمپتون در مرحله یک شانزدهم نهایی، در حالی موفق به شکست قدیس‌ها شد که تا دقیقه 78 از میهمان خود عقب بود اما گل‌های دیرهنگام لوکاس مورا و سون هئونگ مین سبب شد که تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو بازی را به سود خود به پایان برساند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود، جایی که باید میزبان نوریچ باشد.

مورینیو پس از این بازی اعتراف کرد تیمش در این بازی خانگی نسبت به قدیس‌ها عملکرد ضعیف‌تری داشته است هرچند مردانش را شایسته صعود به مرحله بعدی دانست.

آقای خاص به شبکه BBC‌ گفت: عملکرد تیم من محدودیت‌هایی داشت. دست من برای انتخاب بازیکن برای ترکیب اصلی بسته است چون  تعدادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم. علاوه بر این ما دو روز پیش هم یک بازی باورنکردنی (مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر) انجام دادیم. تحت فشار قرار گرفتیم اما حریف‌مان تیم بسیار خوبی بود. ساوتهمپتون بهترین تیم میدان بود اما ما هم لایق صعود بودیم چون با وجود محدودیت‌هایی که داشتیم توانستیم بازی را ببریم. حریف با بهترین بازیکنانش آمده بود و یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود و به همین دلیل سرحال‌تر بود.

 

مورینیو ادامه داد: فکر می‌کنم که کار من خیلی خوب بوده چون مجبور بودیم تیمی که این همه مشکل دارد را هدایت کنم. زمانی که امکانش وجود داشت، من توانستیم خط دفاعی تیم‌مان را از 5 نفره به 4 نفره تغییر دهیم. بعد هم دله آلی حلقه اتصال میان خطوط تیم شد. بازیکنان من با جان و دل بازی می‌کنند و به معنای واقعی هرکاری بتوانند انجام می‌دهند. طی دو مرحله از این رقابت‌ها 4 بازی انجام دادیم. پس این بچه‌ها حق‌شان است که الان شاد باشند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم