موراتا: تحت‌ تأثیر نحوه مدیریت پیرلو بر یووه قرار گرفته‌ام/ از رونالدو به خوبی شناخت دارم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلوارو موارتا که چند روز پیش با قرارداد قرضی یکساله با قابلیت قطعی شدن قراردادش از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست، بعدازظهر امروز (جمعه) در مراسم معارفه‌اش گفت: خوشحالم که به یوونتوس بازگشتم. در حالی به تورین بازگشتم که حالا از تمامی جنبه‌های رشد کرده‌ام. من در زمانی مناسب، در مکانی درست هستم. می‌دانم که نیاز به انجام چه کارهایی را دارم. حالا تجربه لازم را دارم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از سرمربی جدید راه‌راه پوشان تورین اظهار داشت: پس از تجربه همبازی بودن با آندره‌آ پیرلو، حالا فوق‌العاده است که او را به عنوان سرمربی در کنارمان داریم. تحت‌تأثیر نحوه مدیریت پیرلو بر تیم قرار گرفته‌ام. او فردی بی‌نقص برای یووه است و همیشه رویای مربیگری را داشت.

مهاجم اسپانیایی راه‌راه پوشان تورین تصریح کرد: ما گزینه‌های زیادی در خط حمله داریم، برای همین باید سخت تلاش کنم تا در اختیار تیم باشم. تمام تلاشم را برای انجام کارهایی که پیرلو از من می‌خواهد را به کار خواهم بست. می‌خواهم تا جای ممکن گل‌های زیادی به ثمر برسانم، اما مهم پیروزی به صورت تیمی است.

موراتا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: زمانی که جوانتر بودم، یوونتوس من را به خدمت گرفت و بازگشت به این تیم رویایم بود. زمانی که جوانتر بودم به انتقادات عادت داشتم و می‌دانم که باید سخت کار کنم و دقیقاً چه کاری باید انجام دهم. از رونالدو هم به خوبی شناخت دارم و باید بگویم او از بودن در یووه خوشحال است. ما با هم خیلی صحبت می‌کردیم، حتی پیش از اینکه من به یووه بازگردم.

مهاجم پیشین چلسی که بین سال‌های 2014 تا 2016 در یوونتوس عضویت داشت و پس از حضوری درخشان در این تیم و ثبت 27 گل در 93 بازی، رئال مادرید با با فعال کردن بند بازخرید 30 میلیون یورویی‌اش او را در تابستان 2016 به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند، در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: ترک یوونتوس دست من نبود. من در مادرید خوشحال بودم، اما حالا خوشحالم که اینجا هستم و در این سال‌ها با یوونتوسی‌ها در ارتباط بودم. دوره اول حضورم در یووه تجربه خوبی بود و حالا می‌توانیم با هم با چالش‌های جدیدی مواجه شویم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم