مهاجم سابق تیم ملی برزیل برای پیوستن به تیم جدیدش 600 کیلومتر رکاب می‌زند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رویترز، فرِد مهاجم سابق تیم ملی برزیل که به تازگی تیم کروزیو را ترک کرده، می‌خواهد با طی مسافتی 600 کیلومتری با دوچرخه خودش را به تیم پیشینش فلومیننزه برساند.

این بازیکن 36 ساله که روز یکشنبه هفته جاری با فلومیننزه قراردادی دو ساله بست، یک روز پس از عقد این قرارداد اعلام کرد که قرار است با چند نفر دیگر به عنوان تیم پشتیبانی‌اش مسیر 600 کیلومتری حدفاصل شهر‌های بلوهوریزنته تا ریودوژانیرو را با دوچرخه بپیماید و هدفش از این کار هم جمع‌آوری کمک‌های خیریه در طول مسیر برای خانواده‌های نیازمند است.

فرِد در صفحه اینستاگرام خود که 2.6 میلیون دنبال کننده هم دارد نوشت: هدف من این است که در این سفر تا مرکز تمرینی فلومیننزه مایحتاج ضروری خورد و خوراک 4 هزار خانواده را جمع‌آوری کنم. من روی کمک شما در این سفر همبستگی حسب می‌کنم. من رکاب می‌زنم و شما از خانه‌های‌تان کمک می‌کند و همه ما در این کار برای رسیدن به یک هدف بزرگ شرکت خواهیم کرد.

فرد که در دوره اول حضورش در تیم فلومیننزه – 2009 تا 2016 – به سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه تبدیل شد، کروزیرو را پس از سقوط این تیم به سری B برزیل در فصل گذشته ترک کرد. رقابت‌های فوتبال برزیل در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا تعلیق است اما در برخی شهرهای این کشور مانند ریو از روز گذشته تمرینات گروهی غیرتماسی از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم