معرفی می‌کنیم پژمان جمشیدی یک جان سخت

پژمان جمشیدی یکی از چهره‌های برگزیده سال ۱۴۰۰.

به گزارش هنر ام‌روز، پژمان جمشیدی یک اتفاق در عرصه بازیگری است. زمانی که وارد این حرفه شد نگاه و حرف‌های بی‌رحمانه خیلی‌ها را تحمل کرد. آن‌ها طوری با او برخورد می‌کردند که انگار پژمان غریبه ای است که جایشان را تنگ کرده است. اما او از جایی آمده بود که می‌دانست برای رسیدن به آنچه که می‌خواهد باید فقط بجنگد و تلاش کند. پژمان بچه فوتبال بود، آنجا خیلی چیزها را یاد گرفته‌بود، اینکه فقط بجنگند و کار خودش را بکند و گوشش به حرف های بیهوده بدهکار نباشد.

پژمان بی اعتنا به همه این حرف‌ها و نکوهش‌ها مسیرش را در بازیگری سفت و سخت ادامه داد، آنقدر پرقدرت جلو آمد که سینمایی‌ها را مجبور کرد که انتخابش کنند. آنها حالا برای نجات اثرشان به او نیاز داشتند. ستاره دیروز فوتبال حالا در آسمان بازیگری درخشش را شروع کرده‌بود.

او گام به‌گام جلو آمد تا سال ۱۴۰۰. سالی که برای نجات سینمای کرونا زده و نیمه تعطیل دست به دامان فیلمی از او شدند تا به این واسطه مردم را با سالن ها آشتی دهند. ترفندی که موثر افتاد و موجب شد تا مردم در روزهایی که واکسیناسیون عمومی به شکل گسترده شروع نشده‌بود برای دیدن فیلمی از پژمان به سالن ها بروند و چراغ سینما روشن بماند. «دینامیت» در طول مدتی که روی پرده بود توانست به فروش نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان دست پیداکند. دانلود فیلم دینامیت

جمشیدی در همین سال در فیلمی با نام «علفزار» در نقش یک بازپرس جلوی دوربین یک کارگردان کار اولی رفت. او در این فیلم چنان درخشان ظاهر شد که در جشنواره فیلم فجر نامش در بین نامزدهای بهترین بازیگر مرد قرار گرفت.

پژمان در تلویزیون هم حضوری فعال داشت در ماه‌های ابتدایی سال فصل دوم «زیرخاکی» با بازی او در شرایط سختی روی آنتن رفت. از یک طرف بازی های جام ملت‌های اروپا در حال برگزاری بود و از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری در پیش بود. دو اتفاق مهمی که عملا برنامه های تلویزیون را تحت تاثیر خو قرار داده بودند. اما در چنین شرایطی سریال« زیرخاکی» پخش شد. این فصل آنقدر موفق بود و مورد استقبال قرار گرفت که تلویزیون تصمیم گرفت فصل سوم آن را برای بهترین باکس سالش یعنی باکس نوروز آماده کند. این سریال نوروز امسال توانست بیشترین میزان مخاطب را طبق آمار تلویزیون جذب کند. دانلود فیلم جدید

پژمان جمشیدی حالا با موفقیت‌های که طی این سال ها و سال گذشته به دست آورده، مسیرش برای ادامه راه سخت‌تر شده و باید با چشمی بازتر به پیشنهادهایش پاسخ دهد تا به موفقیت‌های بیشتری که لیاقتش را دارد، دست پیدا کند.