مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی‌گردد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به لئو

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، لیونل مسی ممکن است در سال‌‌های پایانی دوران بازی‌اش سر از MLS آمریکا درآورد، البته اگر او پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که منچسترسیتی برای او روی میز خواهد گذاشت را قبول کند.

فران سوریانو مدیراجرایی باشگاه منچسترسیتی که از زمان حضورش در بارسلونا خیلی خوب مسی را می‌شناسد، در حال مذاکره با این بازیکن 33 ساله است و برای او یک قرارداد پنج ساله در نظر گرفته است.

این پیشنهاد به مسی اجازه می‌دهد که سه سال دیگر در پیراهن منچسترسیتی در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و بعد از آن دو سال پایانی قراردادش را در دیگر تیم فوتبال تحت تملک مالکان باشگاه منچسترسیتی یعنی تیم نیویورک سیتی آمریکا بازی کند. به این ترتیب مسی می‌تواند حضورش در میادین فوتبال را حداقل تا 38 سالگی‌اش تضمین شده بداند.

مسی همواره با پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که بهترین افتخاراتش در بارسلونا را زیر نظر او کسب کرد و همین‌طور با هموطنش سرخیو آگوئرو مهاجم سیتی روابط بسیار خوبی داشته است.

بازگشت لئو به تمرینات بارسلونا

در بحبوبه گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها درباره آینده و مقصد بعدی لیونل مسی، شبکه تلویزیونی TyC Sport‌ آرژانتین (همان رسانه‌ای که برای اولین بار خبر اعلام درخواست کتبی مسی برای جدایی از بارسلونا را اعلام کرد) مدعی شده است که کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها با وجود ارائه درخواست رسمی به باشگاه برای موافقت با جدایی‌اش به‌عنوان بازیکن آزاد، به تمرینات بارسا باز خواهد گشت.

 

این شبکه اعلام کرد است که مسی به منظور جلوگیری از بروز جنجال و خودداری از ورود به یک نزاع حقوقی با بارسلونا به دلیل غیبت در محل کار، دوشنبه هفته آینده به تمرینات این تیم برمی‌گردد و کارش را زیر نظر سرمربی جدید کاتالان‌ها، رونالد کومان آغاز می‌‌کند. به این ترتیب انتظار می‌رود که او روز یکشنبه در مجموعه تمرینی «خوان‌گامپر» حضور یابد و تست کرونا بدهد تا با مشخص شدن عدم ابتلایش به این بیماری تمرینات خود را آغاز کند.

مسی نمی‌خواهد با غیبت در تمرینات بارسلونا بهانه‌ای به دست باشگاه بدهد تا یک جنگ را علیه او آغاز کند و در نتیجه آن محرومیت‌هایی برایش در نظر گرفته شود. رامون پلانس مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا هم قرار است از همین فرصت استفاده کند تا تلاش‌های خود برای وساطت میان مسی و باشگاه را آغاز و نظر کاپیتان تیم را برای ماندن در نوکمپ جلب کند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم