مسی: تابستان حالم بسیار بد بود اما الان دوباره هیجان زده‌ام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی در گفت‌و‌گو با برنامه «ال‌مون» در رادیو کاتالونیا اعتراف کرد که مخالفت خوسپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه بارسلونا با درخواست رسمی او برای جدایی از این باشگاه پس از ناکامی‌های تیم در کسب حتی یک جام، تابستانی نه چندان به یاد ماندنی را برای او ساخت.

مسی گفت: واقعیت این است که الان و امروز حال و حس من خوب است اما در تابستان اوقات و حالم بسیار بد بود که مربوط به اتفاقات ماقبل آن بود، اتفاقاتی که قبل از تابستان رخ داد، از جمله شیوه‌ای که فصل را به پایان رساندیم، ماجرای فکس درخواست جدایی‌ام و همه آنها … آن داستان‌ها تا اوایل فصل جاری هم کمی مرا درگیر کرده بود.

کاپیتان بارسا افزود: امروز اما من حال خوبی دارم و خودم را در شرایطی می‌بینم که می‌خواهم به طور جدی برای هر آنچه در این مسیر پیش روی‌مان قرار دارد، بجنگم و برای همین هیجان زده‌ام. می‌دانم که باشگاه روزهای سختی را سپری می‌کند و این شامل همه بخش‌های مربوط به باشگاه و تیم می‌شود اما من نسبت به آینده خوشبین هستم.

مسی تا پایان فصل جاری قرارداد داد و به نظر هم نمی‌رسد که تا انتخاب رئیس جدید باشگاه در اواسط ماه ژانویه از سوی باشگاه اقدامی برای تمدید قرارداد او صورت بگیرد. طبق مقررات فیفا او در ماه ژانویه می‌تواند با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود و در پایان فصل به آن بپیوندد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم