«مرد عنکبوتی» در آستانه یک رکوردشکنی تاریخی

استقبال از فیلم جدید «مرد عنکبوتی» به حدی بوده که این فیلم به زودی فروشش در آمریکا را از «تایتانیک» هم فراتر می‌برد.

جدیدترین قسمت از مجموعه «اسپایدرمن» شنبه ۸.۳ میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کرد و انتظار می‌رود تا پایان یکشنبه بتواند فروش خود در آمریکای شمالی را به ۶۶۶.۵ میلیون دلار برساند و به این ترتیب با پشت سر گذاشتن ۶۵۹.۳ میلیون دلار فروش «تایتانیک» جیمز کامرون تبدیل به ششمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شود.

این فیلم همچنین «دنیای ژوراسیک» با ۶۵۲ میلیون دلار فروش را پشت سر خواهد گذاشت.

شرکت تحلیل داده‌های باکس آفیسی انتلیجنس می‌گوید فیلم «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» تا به حال توانسته در آمریکا و کانادا ۵۴.۴ میلیون قطعه بلیت بفروشد.

به این ترتیب، حتی با وجود اینکه سویه اومیکرون باعث شده خیلی‌ها در ژانویه خانه‌نشین شوند، «اسپایدرمن» هنوز دارد مردم را به سینماها می‌کشاند و انتظار می‌رود فروش آخر هفته چهارم خود را به ۳۰ میلیون دلار از نمایش در ۴۰۱۲ پرده سینما برساند.

فیلم موزیکال خانوادگی «آواز بخوان ۲» با فروش تخمینی ۱۰.۳ میلیون دلار تا پایان یکشنبه در رتبه دوم باکس آفیس آمریکا قرار می‌گیرد و فیلم اکشن «۳۵۵» که نخستین آخر هفته اکران خود را تجربه می‌کند با ۴.۳ میلیون دلار سوم می‌شود.

این در حالی است که انتظار می‌رفت «۳۵۵» بتواند با جمع پرستاره خود تا ۷ میلیون دلار در آخر هفته اول بفروشد. جسیکا چستین، لوپیتا نیونگ‌او، پنلوپه کروز، دایان کروگر و فن بینگ‌بینگ در این فیلم بازی می‌کنند و داستان آن درباره چند جاسوس بین‌المللی است که تیمی تشکیل می‌دهند تا جلوی اتفاق‌های بد بزرگی را بگیرند.

«آواز بخوان ۲» هم صداپیشگان مطرحی از جمله متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون و بونو را با خود دارد.