مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق:? محال است در هنگ‌کنگ بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باسل کورکیس مدیر اجرایی تیم فوتبال عراق با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور هنگ‌کنگ اظهار داشت: ما در انتظار تصمیم AFC و فیفا به منظور تغییر محل برگزاری بازی عراق مقابل هنگ‌کنگ هستیم. بازی در این کشور برای ما محال است چرا که هنگ‌کنگ هم در ساحل جنوبی چین قرار گرفته و مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده حتی منجر به فوت برخی از شهروندان هنگ‌کنگ شده است. تعدادی از بازیکنان ما و لژیونرهای فوتبال عراق در کانادا، سوئد یا پرتغال بازی می‌کنند و قطعا باشگاه‌های این بازیکنان هم به آنها اجازه نخواهند داد که به هنگ‌کنگ سفر کنند و این سفر می‌تواند منجر به انتقال ویروس شود.

کورکیس اضافه کرد: قوانین کنفدراسیون و فیفا در این خصوص واضح و صریح است. سلامت تمامی عوامل فوتبال در این موضوع اهمیت زیادی دارد و نمی‌شود این مسئله را ساده نگاه کرد. ما در انتظار اتخاذ تصمیم رسمی و نهایی در این خصوص برای مشخص شدن محل انجام بازی هستیم. 

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران 7 فروردین میزبان هنگ‌کنگ خواهد بود و عراق روز 12 فروردین طبق برنامه باید در خاک این کشور به میدان برود که وضعیت برگزاری این بازی هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام /

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم