مانچینی: یوونتوسی‌ها فردا به جمع ما ملحق می‌شوند/ مایلیم در رده‌بندی فیفا بالاتر برویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در دیدار دوستانه‌ای به مصاف مولداوی می‌رود و پس از آن باید در لیگ ملت‌های اروپا با تیم‌های لهستان و هلند دیدار کند، با اشاره به اینکه برخی بازیکنان تیم ملی ایتالیا به دلیل محدودیت‌های سفر هنوز به اردوی آتزوری ملحق نشده‌اند، گفت: مشکل بزرگی وجود ندارد و بازیکنان یوونتوس احتمالاً فردا (چهارشنبه) به جمع ما ملحق می‌شوند.

مانچو که تیمش در حال حاضر در رده هفدهم رده‌بندی جهانی فیفا است، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: رنکینگ خیلی مهم است. ما نمی‌توانیم کارهایی که در ماه‌های اخیر انجام داده‌ایم را در بازی فردا به خطر بیندازیم. ما در این مدت 8 یا 9 پله صعود کرده‌ایم و مایلیم پیش از قرعه‌کشی بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 حتی بیشتر از این در رده‌بندی فیفا بالاتر برویم. ما باید در بازی‌هایی که خیلی مهم تلقی نمی‌شوند، بهتر کار کنیم و در کنارش تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در خصوص انتقال فدریکو کیه‌زا از فیورنتینا به یوونتوس اظهار داشت: کیه‌زا بازیکن مهمی برای ما است. او زمانی که در فیورنتینا بود بازیکن مهمی برای آتزوری بود و حالا هم که بازیکن یوونتوس شده، بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم