ماسچرانو: مسی متعلق به سیاره‌ای دیگر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر ماسچرانو که بین سال‌های 2010 تا 2018 در کنار لیونل مسی در بارسلونا بازی کرد و با این فوق‌ستاره آرژانتینی و کاتالان‌ها به عناوین مختلفی از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، به شبکه تلویزیونی «سی‌یلو اسپورتس» آرژانتین گفت: هر وقت می‌خواهم درباره مسی صحبت کنم، همیشه یک چیز را می‌گویم. در فوتبال تصمیم گیری و اجرا وجود دارد. اکثر بازیکنان تصمیمات خوبی می‌گیرند، اما آنها را نمی‌توانند به بهترین روش یا روش‌های دیگر به اجرا بگذارند، ولی مسی به صورت عادی هر دو مورد را انجام می‌دهد. سرعتی که او بازی می‌کند با بقیه فرق می‌کند.

وی افزود: در کنار اینها لئو می‌داند که چطور توپ را کنترل کند و همین به او این اجازه را می‌دهد تا در جریان بازی، 7، 8 و یا 10 موقعیت صد درصد گل نصیبش شود. این توانایی او سبب می‌شود تا بر بازی تسلط پیدا کند. در حالت عادی این بازی است که بر ما تسلط دارد و باعث می‌شود کارهای متفاوتی کنیم چون حریف یا بازی شما را به این سمت می‌کشاند. درباره مسی اما موضوع فرق می‌کند، اوست که تصمیم می‌گیرد با بازی چه کار کند یا چه نکند، به همین خاطر لیونل متعلق به سیاره‌ای دیگر است.  

این هافبک 35 ساله که حالا در تیم استودیانتس آرژانتین بازی می‌کند، همچنین درباره ازسرگیری مسابقات که در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) به حالت تعلیق درآمده، اظهار داشت: نمی‌دانم پس از سه یا چهار ماه بازی نکردن، وقتی به زمین مسابقه بازگردیم، کارمان آسان خواهد بود یا دشوار، اما چنین ذهنیتی دارم که می‌خواهم بازی کنم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم