ماروتا: نسبت به جذب اریکسن خوشبین هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلوارو ماروتا پیش از دیدار خانگی بعدازظهر امروز (یکشنبه) اینتر مقابل کالیاری در هفته بیست‌ویکم سری A ایتالیا با تأیید این موضوع که این باشگاه در تلاش برای به خدمت گرفتن هافبک دانمارکی تاتنهام است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما علاقه خود به جذب اریکسن را مخفی نمی‌کنیم. همه شما می‌دانید که ما مدتی است با تاتنهام برسر اریکسن در حال مذاکره هستیم. قرارداد کریستین در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد، بنابراین حق مذاکره با او در 6 ماه پایانی قراردادش را داریم. ما نسبت به جذب اریکسن خوشبین هستیم و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر انتقال او را نهایی کنیم، به خصوص اینکه جمعه شب پنجره زمستانی بسته می‌شود.

انتظار می‌رود اریکسن 27 ساله روز دوشنبه یا سه‌شنبه در تست‌های پزشکی باشگاه اینتر شرکت کند، این در حالی است که گفته می‌شود دو باشگاه تاتنهام و اینتر برای انتقال این بازیکن  برسر 20 میلیون یورو به توافق نهایی رسیده‌اند.

مدیر اجرایی باشگاه اینتر در پاسخ به این پرسش که «اگر اریکسن به اینتر ملحق شود، این بدین معناست که بازیکنی از جمع شما جدا خواهد شد، برای مثال وسینو راهی اورتون می‌شود؟»، تأکید کرد: بازیکن خوبی به جمع ما اضافه می‌شود و پس از آن باید پویایی نقل‌وانتقالات را ارزیابی کنیم.

وی همچنین درباره ویکتور موزس و اشلی یانگ، خریدهای جدید اینتر اظهار داشت: بازیکنان جدید ما، بازیکنانی فوق‌العاده حرفه‌ای هستند. ما باید به آنها زمان لازم برای سازگاری را بدهیم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم