ماتیچ: چلسی شایسته صعود به فینال بود/ باید روی بازی با وستهام تمرکز کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمانیا ماتیچ معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش باید شکست 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و کنار رفتن از دور این رقابت‌ها را به دست فراموشی بسپارند و روی دو بازی پایانی خود در لیگ برتر با تیم‌های وستهام و لسترسیتی جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند. شاگردان اولگنار سولسشایر با قبول شکست شب گذشته مقابل چلسی در ورزشگاه ومبلی، روند 19 بازی بدون شکست‌شان قطع شد.

هافبک صربستانی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: من حدود سه سال است که در منچستریونایتد هستم و هر بار که در ومبلی بازی می‌کنم، بازی خاصی برایم است، از این رو فرقی نمی‌کند که حریف مقابل ما چه تیمی باشد. همیشه البته وقتی مقابل چلسی قرار می‌گیرم، احساساتی وجود دارد، چون تیم سابقم است، اما بابت این شکست ناامید شدیم.  

وی افزود: ما می‌خواستیم به فینال برسیم، اما چلسی سه گل زد و شایسته صعود به فینال بود، بنابراین ما باید از حالا روی بازی با وستهام تمرکز کنیم. باید در آن بازی به پیروزی برسیم. از حالا روی بازی با وستهام تمرکز خواهیم کرد و پس از بازی در رختکن هم کمی در این مورد صحبت کردیم. سه روز دیگر ما چالشی دیگر در پیش داریم و باید هر چه سریع‌تر خودمان را برای آن بازی ریکاوری کنیم.

ماتیچ صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: ما همیشه به دنبال رسیدن به پیروزی هستیم و این دقیقاً همان کاری بود که سعی کردیم در این بازی انجامش دهیم، اما فوتبال همین است و شما همیشه نمی‌توانید به پیروزی برسید. گاهی اوقات روز شما نیست و نمی‌توانید خوب بازی کنید و چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما ما می‌دانیم که برای چه چیزی بازی می‌کنیم، از این رو در آینده نباید اجازه دریافت سه گل آن هم به این شکل را بدهیم. اطمینان دارم که از این بازی درس خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم