لیگ ملت‌های اروپا| جدال پرتغال و فرانسه برنده نداشت/ ایتالیا متوقف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا یکشنبه شب با 10 دیدار به پایان رسید که در مهمترین بازی، فرانسه و پرتغال در ورزشگاه استاد دو فرانس به تساوی بدون گل رسیدند. پرتغال و فرانسه با هفت امتیاز و به ترتیب تفاضل گل، در جایگاه‌های اول و دوم جدول گروه سوم لیگ A قرار دارند.

ایتالیا هم در لهستان مقابل یاران روبرت لواندوفسکی به تساوی صفر – صفر رضایت داد تا شاگردان روبرتو مانچینی با پنج امتیاز در صدر جدول گروه اول لیگ A باقی بمانند. لهستان هم در رتبه سوم این گروه ایستاده است.

یکشنبه شب همچنین ایسلند با متحمل شدن شکست 3 بر صفر مقابل دانمارک، در انتهای جدول گروه دوم لیگ A ایستاد و دانمارک هم در رتبه سوم جدول جای گرفت. ایرلند شمالی نیز در خانه خود با یک گل مقابل اتریش شکست خورد تا اتریش به صدر جدول گروه اول لیگ B صعود کند و ایرلند شمالی در قعر جدول بایستد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

روسیه هم با تساوی یک – یک مقابل ترکیه در صدر جدول گروه سوم لیگ B باقی ماند و مجارستان با وجود پیروزی یک بر صفر در خانه صربستان، همچنان در رتبه دوم جدول این گروه حضور دارد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه دوم لیگ B اسکاتلند با برتری یک بر صفر مقابل اسلواکی، به صدر جدول رسید و اسلواکی در قعر جدول ماندنی شد. جمهوری چک هم با شکست 2 بر یک رژیم اشغالگر قدس در رتبه دوم جدول جای گرفت.

در گروه سوم لیگ C نیز یونان موفق شد مولداوی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به صدر جدول برسد. اسلوونی هم با پیروزی یک بر صفر در خانه کوزوو، جایگاه دوم جدول این گروه را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم