لیگ ملت‌های اروپا| تداوم صدرنشینی اسپانیا با برتری خانگی/ آلمان در خانه اوکراین پیروز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات لیگ ملت‌های فوتبال اروپا شنبه شب با دیدارهای گروه چهارم از لیگ A پیگیری شد که در یکی از آنها، اسپانیا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو با یک گل مقابل سوئیس پیروز شد.

میکل اویارسابال در دقیقه 14، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان لوییس انریکه با هفت امتیاز، در صدر جدول گروه چهارم باقی بمانند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید

در دیگر بازی این گروه، آلمان در کیف میهمان اوکراین بود و به برتری 2 بر یک دست یافت. ماتیاس گینتر در دقیقه 20 و لئون گورتسکا در دقیقه 49 برای مانشافت گلزنی کردند و روسلان مالینوفسکی در دقیقه 77، تنها گل اوکراین را به ثمر رساند. تک گل اوکراین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

آلمان با این نتیجه پنج امتیازی شد و پایین‌تر از اسپانیا، در رتبه دوم جدول گروه چهارم لیگ A ایستاد. اوکراین و سوئیس به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارند.

در گروه اول از لیگ D، دیدار تیم‌های جزایر فارو و لتونی با تساوی بدون گل و جدال آندورا و مالت هم با تساوی یک – یک خاتمه یافت. جزایر فارو با هفت امتیاز در صدر جدول این گروه ایستاده و لتونی با سه امتیاز، در رده دوم قرار دارد.

در گروه دوم از لیگ D هم جبل‌الطارق در خانه لیختن‌اشتاین به برتری یک بر صفر دست یافت تا با شش امتیاز، در صدر جدول این گروه سه تیمی جای بگیرد. سن‌مارینو دیگر تیم این گروه این هفته استراحت دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم