لیگ ملت‌های اروپا| آلمان در وقت‌های تلف شده پیروزی خانگی مقابل اسپانیا را از دست داد/ ترکیه در خانه باخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، پنجشنبه شب 10 بازی در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی آلمان در خانه مقابل اسپانیا به تساوی یک – یک رضایت داد.

در این بازی از گروه چهارم لیگ A که در ورزشگاه خالی از جمعیت مرسدس‌بنز شهر اشتوتگارت برگزار شد، تیمو ورنر در دقیقه 51 گل نخست مسابقه را به ثمر رساند. این نتیجه تا دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه گایا گل تساوی را برای ماتادورها به ثمر رساند و ژرمن‌هایی که خودشان را برای جشن اولین پیروزی آماده می کردند غافلگیر کرد.

در دیگر بازی این گروه تیم ملی اوکراین با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمانش سوئیس به برتری رسید. یارمولنکو در دقیقه 14 و زنچنکو در دقیقه 68 برای اوکراین و سفروویچ در دقیقه 41 برای سوئیس گلزنی کرد.

پنجشنبه شب در گروه سوم از لیگ B نیز یک بازی مهم برگزار شد که در آن تیم ملی ترکیه در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب مجارستان شد. ژوبوزلای در دقیقه 80 تنها گل این مسابقه را زد.

 

در  این گروه روسیه نیز در دیدار خانگی به مصاف صربستان رفت و میهمانش را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. آرتم ژیوبا در دقایق 48 (پنالتی) و 81 و کاراوائف در دقیقه 69 گل‌های روسیه را زدند و تنها گل صربستان هم در دقیقه 78 توسط میتروویچ رقم خورد.

در گروه چهارم لیگ B‌، بلغارستان که میزبان ایرلند بود به تساوی یک – یک رضایت داد. کرائف در دقیقه 56 برای بلغارستان و دافی در دقیقه 3+90 برای ایرلند گلزنی کردند. دو تیم دیگر این گروه یعنی فنلاند و ولز هم امشب مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را ولز‌های میهمان با تک گل دقیقه 80 مور به سود خود به پایان رساندند.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

لیگ C
گروه سوم

مولداوی یک – کوزوو یک
اسلوونی صفر – یونان صفر

لیگ D
گروه یک
لتونی صفر – آندورا صفر
جزایر فارو 3 – مالت 2

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم