لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی آسان یوونتوس، چلسی و دورتموند/ بارسلونا نفس‌گیر برد، پاری‌سن‌ژرمن باز هم باخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب شش بازی در گروه‌‌های E تا H برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های بارسلونا و یوونتوس در گروه G پیروزی شدند و پاری‌سن‌ژرمن در مصافی حساس با لایپزیگ در‌ آلمان تن به شکست داد.

در گروه H پاری‌سن‌ژرمن که در آلمان میهمان تیم لایپزیگ بود، در حالی که با گل دقیقه شش آنخل دی‌‌ماریا پیش افتاده بود در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد و برای دومین بار در این فصل لیگ قهرمانان متحمل شکست شد. کریستوفر انکونکو در دقیقه 41 و امیل فورسبرگ در دقیقه 57 (از روی نقطه پنالتی) دو گل لایپزیگ را در این بازی به ثمر رساندند. در این بازی پاری‌سن‌ژرمن از دقیقه 69 با اخراج ادریسا گویه 10 نفره به کارش ادامه داد. پرسنل کیمپمبه هم در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از پاری‌سن‌ژرمن اخراج شد تا این تیم 9 نفره به کار خود پایان دهد.

با این نتیجه لایپزیگ شش امتیازی شد و تنها به خاطر باخت در بازی رو در‌ رو مقابل منچستریونایتد در رده دوم جدول گروه H قرار گرفت. پاری‌سن‌ژرمن هم با سه امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استانبول باشاک‌شهیر در رده سوم جدول باقی ماند.

براساس این گزارش، در گروه G‌ تیم فوتبال بارسلونا سومین برد متوالی‌اش را در یک بازی خانگی مقابل تیم دیناموکیف اوکراین با نتیجه 2 بر یک کسب کرد. لیونل مسی در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی و جرارد پیکه در دقیقه 65 برای بارسلونا گلزنی کردند و تنها گل نماینده اوکراین را هم ویکتور سیانکوف در دقیقه 75 زد.

در همین گروه یوونتوس که در مجارستان میهمان تیم فرنس‌واروش بود، با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید. آلوارو موراتا دو بار در دقایق 7 و 60 گلزنی کرد و پائولو دیبالا که در اواسط نیمه دوم در میدان حاضر شد در دقایق 72 و 82 دو گل بعدی بانوی پیر را به ثمر رساند. تنها گل فرنس‌واروش هم در دقیقه 90 توسط فرانک بولی رقم خورد. یوونتوس با کسب دومین پیروزی‌اش شش امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای 9 امتیازی، در رده دوم جدول گروه G قرار گرفت. تیم‌‌های دیناموکیف و فرنس‌واروش نیز هر دو با یک امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم هستند.

چهارشنبه شب همچنین در گروه F تیم بورسیا دورتموند موفق شد میزبان بلژیکی خود تیم کلوب بروژ را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. تورگان ازار در دقیقه 14 و ارلینگ هالند دو بار در دقایق 18 و 32 برای تیم زردپوش وستفالن گلزنی کردند. این دومین پیروزی دورتموند بود که این تیم را در صدر جدول قرار داد. بروژ هم با چهار امتیاز در رده سوم جدول ایستاد. لاتزیو با پنج امتیاز و زنیت با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم جدول هستند.

 

و اما در گروه E تیم فوتبال چلسی موفق شد میهمان فرانسوی خود تیم رن را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. تیمو ورنر در دقایق 10 و 41 (هر دو از روی نقطه پنالتی) و ابراهام در دقیقه 50 برای چلسی گلزنی کردند. رن از دقیقه 40 بازی 10 نفره بود.

در بازی دیگر این گروه هم تیم فوتبال سویا در حالی که 2 بر صفر از میهمان روس خود تیم کراسنودار عقب افتاده بود بازی را با نتیجه 3 بر 2 برد. ماگومد سلیمانوف در دقیقه 17 و مارکوس برگ در دقیقه 21 (پنالتی) برای کراسنوادر گلزنی کردند و در ادامه ایوان راکیتیچ در دقیقه 42 و یوسف النصیری در دقایق 69 و 72  گل‌های سویا را به ثمر رساندند.

با این نتایج در جدول رده‌بندی گروه E، چلسی و  سویا هر دو با هفت امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و تیم‌های کراسنودار و رن هم هر دو با یک امتیاز و به خاطر تفاضل گل متفاوت به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول هستند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم