لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید با غلبه بر اینتر نفس راحت کشید/ لیورپول و بایرن رقبا را تحقیر کردند، پورتو با طارمی برد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای شب نخست از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب شش بازی در گروه‌های چهارگانه اول برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه B مصاف تیم‌‌های فوتبال رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانوی شهر مادرید با پیروزی 3 بر 2 تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

در این بازی نخست این رئال مادرید بود که با اشتباه مدافعان اینتر در ارسال یک پاس رو به عقب در دقیقه 25 توسط کریم بنزما به گل رسید. هشت دقیقه بعد سرخیو راموس با ضربه سر اختلاف را به دو گل افزایش داد. این اما پایان کار نبود، چرا که اینتر در دقیقه 35 توسط لائوتارو مارتینس یکی از گل‌‌‌های خورده را جبران کرد. به این ترتیب اینتر به بازگشت به بازی امیدوار شد و این کار را با گلی که ایوان پریشیچ در دقیقه 68 زد، انجام داد. اینتر اما نتوانست یک امتیازی که از این بازی گرفته بود را حفظ کند، چرا که 10 دقیقه به پایان مسابقه در یک حمله از سوی بازیکنان رئال مادرید از جناح چپ، رودریگو سومین گل رئالی‌ها را زد. به این ترتیب اولین پیروزی شاگردان زین‌الدین زیدان در فصل جاری لیگ قهرمانان رقم خورد. رئال مادرید با این پیروزی چهار امتیازی شد و به رده سوم جدول گروه B صعود کرد. اینتر اما با دو امتیاز به قعر جدول سقوط کرد.

در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های سه‌شنبه شب در برگاموی ایتالیا تیم فوتبال لیورپول سومین برد متوالی خود را با غلبه بر آتالانتا کسب کرد و میزبانش را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید. دیوگو ژوتا مهاجم جدید لیورپولی‌ها در این بازی سه بار در دقایق 16، 33 و 54، محمد صلاح در دقیقه 47 و سادیو مانه در دقیقه 49 گلزنی کردند. لیورپول با این پیروزی 9 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد. آتالانتا هم چهار امتیازی ماند، اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به آژاکسی که در بازی همزمان با نتیجه 2 بر یک میزبان خود میتیلند دانمارک را شکست داد، به رده سوم جدول سقوط کرد. در بازی آژاکس و میتیلند آنتونی در دقیقه یک و دوسان تادیچ در دقیقه 13 برای آژاکس و آندرس درایر در دقیقه 18 برای میتیلند گلزنی کردند.

 

و اما در گروه C، منچسترسیتی صدرنشین سومین پیروزی متوالی‌اش را با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمان یونانی خود تیم المپیاکوس کسب کرد. فران تورس در دقیقه 12، گابریل ژسوس در دقیقه 81 و ژوائو کانسلو در دقیقه 90 گل‌های نماینده انگلیس را در این بازی زدند تا تیم پپ گواردیولا صدر جدول را حفظ کند.

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال پورتو در مصاف خانگی با مارسی فرانسه 3 بر صفر پیروز شد. در این دیدار که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 88 به میدان رفت، موسی مارگا در دقیقه 4، سرژیو اولیویرا در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی و لوئیز دیاس در دقیقه 69 برای نماینده پرتغال گلزنی کردند. پیروزی پورتو در این بازی سبب شد که این تیم شش امتیازی شده و به رده دوم جدول گروه C صعود کند. در جدول گروه C، تیم‌های المپیاکوس و مارسی هم به ترتیب با سه و بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در نهایت در گروه A، تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در یک بازی عجیب در خانه سالزبورگ در حالی که تا دقیقه 79 به تساوی 2-2 رضایت داده بود در دقایق پایانی چهار گل دیگر زد و بازی را 6 بر 2 برد.

روبرت لواندوفسکی در دقایق 21 (پنالتی) و 88، راسموس کریستنسن در دقیقه 44 (گل به خودی)، ژروم بواتنگ در دقیقه 79، لروی سانه در دقیقه 83 و لوکاس هرناندس در دقیقه 2+90 گل‌های چهاردهمین برد متوالی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان را زدند و مرچیم بریشا در دقیقه 4 و ماسایا اوکوگاوا در دقیقه 66 گل‌های سالزبورگ اتریش را به ثمر رساندند.

با این نتیجه بایرن مونیخ 9 امتیازی شد و در صدر جدول گروه A باقی ماند. سالزبورگ هم با یک امتیاز در قعر جدول ایستاد. اتلتیکومادرید با چهار و لوکوموتیو مسکو نیز با دو امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول این گروه هستند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم