لیگ قهرمانان اروپا| جشنوار گل مونشن‌گلادباخ در اوکراین/ اتلتیکومادرید در مسکو متوقف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین شب از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) دو بازی در گروه‌های B و A برگزار شد که در پایان آنها تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ موفق شد میزبان خود شاختار دونتسک را شکست دهد و اتلتیکومادرید در روسیه مقابل تیم لوکوموتیو مسکو به تساوی بسنده کرد.

در گروه A اتلتیکومادرید در حالی که با گل دقیقه 18 خوسه خیمنز از میزبان خود پیش افتاده بود، در دقیقه 25 به حریف یک پنالتی داد که آنتون میرانچوک در دقیقه 25 به گل تساوی تبدیل کرد و به این ترتیب بازی با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

با این نتیجه اتلتیکومادرید چهار امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول گروه A حفظ کرد. لوکوموتیو هم دو امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

همزمان با این بازی در گروه B، تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ میزبان خود تیم شاختار دونتسک اوکراین را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد. آلسانه پلئا در دقایق 8، 26 و 78 گلزنی و هت‌‌تریک کرد. والری بوندار در دقیقه 17 با گل به خودی‌اش دومین گل نماینده آلمان را به ثمر رساند. رامی بنسبیانی در دقیقه 44 و لارس اشتیندل در دقیقه 65 هم دیگر گل‌های مونشن‌گلادباخ را به ثمر رساندند تا شکست شاختار دونتسک سنگین‌تر شود.

با این نتیجه شاختار دونتسک پنج امتیازی شد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت. شاختار هم با چهار امتیاز در رده دوم جدول این گروه ایستاد.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم