لیگ اروپا| سویا حریف منچستریونایتد شد، شاختار قاطعانه صعود کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری 2 دیدار دیگر در کشور آلمان به پایان رسید که در آنها تیم‌های فوتبال سویا و شاختار دونتسک با پیروزی مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در ورزشگاه MSV آره‌نای شهر دویسبورگ تیم فوتبال سویا با گل دیرهنگام لوکاس اوکامپوس در دقیقه 83 بر تیم ولورهمپتون انگلیس غلبه کرد. با این نتیجه سویا که سه بار قهرمان لیگ اروپا شده است، در مرحله نیمه نهایی حریف منچستریونایتد شد. این بازی 26 مرداد از ساعت 23:30 به وقت تهران در شهر کلن برگزار می‌شود.

در بازی همزمان در ورزشگاه شالکه آره‌نا تیم شاختار دونتسک اوکراین برد صعود آسان‌تری داشت و حریفش بازل سوئیس را با نتیجه قاطع 4 بر یک شکست داد. جونیور موارس در دقیقه 2، تایسون در دقیقه 22، پاتریک در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی و دومیلسون در دقیقه 88 برای شاختار گلزنی کردند و تنها گل بازل هم در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط ولفس‌وینکل به ثمر رسید.

شاختار در مرحله نیمه نهایی حریف اینتر خواهد بود. این بازی دوشنبه 27 مرداد از ساعت 23:30 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم