لیگ اروپا| رُم صعود کرد، تاتنهام و ناپولی پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد.

در گروه A، کلوژ رومانی با دو گل از رُم شکست خورد. گابریل دبلیو در دقیقه 49 (گل به خودی) و جردن ورتو در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شاگردان فونسکا با 10 امتیاز ضمن باقی ماندن در صدر جدول گروه، صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند. یانگ بویز با هفت، کلوژ با چهار و زسکا صوفیه با یک امتیاز، به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم جدول این گروه ایستاده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در گروه F تیم ناپولی با نتیجه 2 بر صفر از سد ریه‌کا گذشت. آرماندو آناستاسیو در دقیقه 41 (گل به خودی) و هیروینگ لوزانو در دقیقه 75، گل‌های شاگردان گتوسو را به ثمر رساندند. ناپولی با این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر جدول گروه جای گرفت. رئال سوسیه‌داد و آلکمار با هفت امتیاز، به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول گروه F حضور دارند.

در گروه J هم تاتنهام با نتیجه 4 بر صفر مقابل لودوگورتس پیروز شد. گل‌های این مسابقه توسط کارلوس وینیسیوس در دقایق 16 و 34، هری وینکس در دقیقه 63 و لوکاس مورا در دقیقه 73 به ثمر رسیدند تا شاگردان ژوزه مورینیو با 9 امتیاز، در جایگاه دوم جدول گروه باقی بمانند. رویال آنتورپ در صدر و لاسک در رده سوم جدول گروه J دیده می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم