لو: درک نمی‌کنم که چرا در لیگ ملت‌ها 5 تعویض مجاز نیست/ از عملکرد تیمم مقابل اسپانیا راضی هستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان پس از تساوی یک – یک مردانش مقابل اسپانیا در اولین هفته از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا که در آن ژرمن‌‌ها پیروزی یک بر صفر را در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده با تساوی عوض کردند، گفت: با توجه به آنچه که از تیمم دیدم، می‌توانم بگویم که از عملکرد آن راضی‌ام. بازیکنان ما تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان‌شان بازی کردند. بازی به شدت سخت و سنگینی بود. هر دو تیم با تمام قدرت‌شان بازی می‌کردند. به نظر من اینکه اجازه ندادیم اسپانیا کنترل بازی را در دست بگیرد، نکته بسیار مهمی بود و ما هم موقعیت‌‌های بهتری داشتیم، البته در نیمه دوم حفظ فشار روی حریف سخت‌تر شد.

لو در ادامه از تصمیم یوفا درباره عدم صدور مجوز استفاده از 5 بازیکن تعویضی در طول مسابقات لیگ ملت‌های اروپا انتقاد کرد و اظهار داشت: راستش درک نمی‌کنم که چرا یوفا برای این مسابقات اجازه استفاده از 5 تعویض را نداده است و از این بابت هم عصبانی هستم. این قانون در تمامی تورنمنت‌های دیگر اجرایی شده و موفقیت‌‌آمیز هم بوده است اما نمی‌دانم دلایل یوفا برای اینکه تصمیم گرفت آن را در لیگ ملت‌ها اجرا نکند، چه بوده است. بعضی از بازیکنان ما فرصت کمی برای تمرین کردن داشته‌اند و با این حال مجبورند 90 دقیقه بازی کنند چون فرصت‌های تعویض ما محدود است. نمی‌دانم معیار در نظر گرفته شده برای این تصمیم یوفا چیست.

سرمربی تیم ملی آلمان سپس از نحوه زمان‌بندی بازی‌های این تیم هم ابراز نارضایتی کرد و گفت: من کارمند فدراسیون فوتبال هستم و دوست دارم که تیم ملی‌مان موفق باشد اما درک نمی‌کنم که چرا ما در ماه‌های اکتبر و نوامبر در عرض کمتر از یک هفته سه بازی باید انجام دهیم. چنین چیزی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم