لوکاکو: برای قهرمانی اینجا هستیم/ منچستریونایتد فصل واقعاً خوبی داشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که در برتری 5 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) اینتر مقابل شاختار دونتسک اوکراین در بازی تک‌حذفی از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، دو گل به ثمر رساند و به این این ایتالیایی برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها کمک کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: تیم عالی کار می‌کند و همه سعی می‌کنند بهترین بازی‌شان را به نمایش بگذارند. ما در کمپ تمرینی کوچکی که در اختیار داشتیم، سخت تمرین کرده بودیم. بازی سختی بود اما حالا نتیجه سختکوشی‌مان را می‌بینیم. به لحاظ فیزیکی و تاکتیکی همه در وضعیت صد درصدی هستیم و می‌توانیم با همین رویه به کارمان ادامه دهیم که این چیز خوبی است.  

مهاجم بلژیکی اینتر ادامه داد: ما می‌دانستیم که شاختار در کارهای ترکیبی خیلی خوب است، از این‌رو تا جایی که می‌شد قلب خط دفاعی‌مان را بسته نگه داشتیم و مشکلی هم نداشتیم چون به لحاظ فیزیکی کمی بهتر از آنها بودیم. در نیمه دوم هم با به نمایش گذاشتن قدرت و الگوی بازی‌مان، بازی شاختار را مختل کردیم.

لوکاکو که حالا تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 10 بازی متوالی لیگ اروپا گلزنی می‌کند و شمار گل‌های زده‌اش در فصل اول حضورش در اینتر را به عدد 33 رساند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: به نظرم در حال حاضر همه چیز به خوبی پیش می‌رود. شکست رکوردها هم خوب است، اما در نهایت ما برای قهرمانی اینجا هستیم و تیمی هم که مقابلش قرار می‌گیریم (سویا) مدعی قهرمانی است.

وی همچنین در خصوص تیم پیشین خود که یکشنبه شب با نتیجه 2- یک مغلوب سویا شد و از رسیدن به فینال لیگ اروپا بازماند، خاطرنشان کرد: منچستریونایتد سخت تلاش کرد، آنها فصل واقعاً خوبی را داشتند، اولگنار سولسشایر و بازیکنانش هم کارشان را به خوبی انجام دادند. میسون گرین‌وود، آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد هم عالی بودند و انتظار چنین عملکردی را از آنها داشتم.برای آنها خوشحالم و باید بگویم آنها برای فصل بعد خوب به نظر می‌آیند و شکی از این بابت ندارم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم