لوپتگی: منچستریونایتد مسیر فوق‌العاده‌ای پیش‌روی خود دارد/ به خواسته خود رسیدیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی در پی برتری 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل منچستریونایتد در بازی تک‌حذفی از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا و صعود به فینال این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: این یک بازی مقاومت بود، اینکه ما قادر هستیم مثل همیشه با محدودیت‌ها به رقابت بپردازیم. منچستریونایتد پس از دوران قرنطینه بهترین تیم انگلیس بوده است و آنها مسیر فوق‌العاده‌ای را پیش‌روی خود دارند.

وی افزود: تیم‌های کمی هستند که خط میانی شبیه به منچستریونایتد داشته باشند. در نیمه اول ما موفق به کنترل بازی شدیم، اما در آغاز نیمه دوم در انجام این کار ناموفق بودیم و برونو فرناندس شگفت‌انگیز بود. سپس بازی متعادل شد و ما فرصت‌هایی برای ضربه زدن به منچستریونایتد پیدا کردیم.

سرمربی سویا صحبت‌هایش را اینطور به پایان برد: بازیکنان‌ و هواداران‌مان حالا بابت این برد و صعود به فینال خیلی خوشحال هستند. منچستریونایتد حریف سختی برای رویارویی است و بازیکنانم با شایستگی به پیروزی رسیدند. ما به خواسته خود رسیدیم و حالا باید کمی استراحت کنیم. وقتی هم به فینال می‌رسید، به دنبال پیروزی هستید.

سویا جمعه شب در فینال رقابت‌های فصل جاری لیگ اروپا به مصاف برنده دیدار امشب (دوشنبه) اینتر- شاختار دونتسک خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم