فیرمینو؛ هدف تابستانی بایرن مونیخ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غول فوتبال آلمان، جذب ستاره برزیلی سرخپوشان مرسی‌ساید را اولویت خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو قرار داده است. بر اساس گزارش نشریه «سان» انگلیس، باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان آینده پیشنهاد خود برای به خدمت گرفتن روبرتو فیرمینو را به لیورپول بدهد.

بایرنی‌ها که گفته می‌شود قصدی برای تمدید قرارداد فیلیپه کوتینیو ندارند، می‌خواهند هموطن این بازیکن را که سابقه بازی در بوندس‌لیگا با تیم هوفنهایم هم در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد را از لیورپول به خدمت بگیرند و از این طریق خط حمله خود را تقویت کنند. بر اساس اخبار منتشرشده، باشگاه لیورپول روی فیرمینو 75 میلیون پوند قیمت‌گذاری کرده است.

این مهاجم 28 ساله که توانایی بازی در پست مهاجم را هم دارد، در تابستان 2015 در ازای 29 میلیون پوند از هوفنهایم به لیورپول پیوست و یکی از بازیکنانی بوده که کمک شایانی به بازگشت لیورپول به روزهای اوجش کرده، بنابراین بایرن مونیخ کار سختی برای به خدمت گرفتن فیرمینو خواهد داشت.

فیرمینو که تا پایان ماه ژوئن 2023 با لیورپول قرارداد دارد، این فصل در 36 بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 10 گل، 12 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم