فلیک: مقابل لیون همه چیز از صفر شروع خواهد شد/ کار سختی برای صعود به فینال داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از مصاف امشب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل لیون در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیداری که در آن باواریایی‌ها بخت اول صعود به فینال محسوب می‌شوند، به نتیجه برد 8 بر 2 مردانش مقابل بارسلونا در مرحله قبلی اشاره داشت و گفت: تیم ما جو بسیار خوبی دارد. این حال و هوای خوب اعتمادبه‌نفس بازیکنان را بالا برده است. من هم آسوده خاطرم، چون می‌دانم که همه بازیکنانم کاملاً روی کارشان تمرکز کردند و اهداف بزرگی در سر دارند. با این حال حساب بازی‌مان با لیون فرق دارد. وقتی سوت بازی زده شود، همه چیز از صفر آغاز می‌شود. ما باید مقابل لیون همان‌طور بازی کنیم که مقابل بارسلونا بازی کردیم. اگر کمتر از صد درصد توان‌مان بازی کنیم، نمی‌توانیم به فینال برسیم.

بایرن مونیخ 20 بازی قبلی خود در تمامی رقابت‌ها را برده و اکنون برای کامل کردن سه‌گانه قهرمانی‌اش بعد از فتح بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان خیز برداشته است. پیروزی قاطعانه این تیم مقابل بارسلونا هم بیش از پیش مردان فلیک را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در اروپا معرفی کرد.

فلیک با بیان اینکه می‌داند چه سبک فوتبالی را باید از حریف فرانسوی انتظار داشته باشد، افزود: لیون تیمی است که در دفاع بسیار یکدست عمل می‌کند. بازیکنان این تیم می‌توانند تمام روز را بدوند و در ضدحملات هم بسیار قوی و خطرناک ظاهر شوند. ما می‌خواهیم به فینال برسیم و لیون را شکست دهیم، اما خیلی خوب این را می‌دانیم که غلبه بر این تیم کار آسانی نیست. پس باید از همان دقیقه اول، بازی را تحت کنترل بگیریم و قدرت‌مان را به حریف دیکته کنیم.

تیم‌‌های فوتبال بایرن مونیخ و لیون امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در شهر لیسبون به مصاف هم می‌روند.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم