فلیک: به لیورپول بابت جذب تیاگو تبریک می‌گویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که شاگردانش فردا شب (جمعه) در هفته نخست از فصل جدید مسابقات بوندس‌لیگای آلمان پذیرای شالکه هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی ضمن تأیید جدایی هافبک اسپانیایی‌اش گفت: تیاگو بازیکنی استثنایی است و دوران بسیار موفقی را در این هفت سال در بایرن مونیخ داشت. او انسانی فوق‌العاده و یک حرفه‌ای تمام‌عیار است. وقتی تیاگو امروز از ما خداحافظی کرد، لحظه بسیار احساسی بود. تنها می‌توانم به لیورپول تبریک بگویم که بازیکنی بزرگ و انسانی فوق‌العاده‌ را به خدمت گرفت.

سرمربی بایرن مونیخ تصریح کرد: تیاگو گزینه‌های زیادی در اختیار بایرن قرار داد و باعث شد تا غیرقابل پیش‌بینی‌تر شویم. او راه‌حل‌هایی برای تیم پیدا می‌کرد که انتظارش را نداشتیم. حالا ما بازیکن بزرگ دیگری را از دست می‌دهیم. ما با حسن صالیحمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن مونیخ) در ارتباط هستیم و اطمینان داریم که هنوز می‌توانیم کاری (یافتن جانشین تیاگو) کنیم.

رسانه‌های انگلیسی امروز  خبر داده بودند دو باشگاه لیورپول و بایرن مونیخ بر سر انتقال تیاگو آلکانتارا به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید به توافق نهایی رسیده‌اند. بر این اساس باشگاه لیورپول پذیرفته تا رقم 30 میلیون درخواستی بایرن مونیخ به منظور واگذاری این هافبک اسپانیایی را بپردازند. گفته می‌شد منچستریونایتد هم وضعیت تیاگو که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده بود را زیرنظر داشته است.

آلکانتارا 29 ساله که تابستان 2013 از بارسلونا جدا شد و به بایرن پیوست، گفته می‌شود قراردادی چهار ساله با قهرمان انگلیس امضا خواهد کرد. تیاگو در مدت هفت فصل حضور در بایرن، در 235 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفت و 31 گل نیز به ثمر رساند.

این هافبک اسپانیایی در این مدت 16 قهرمانی مختلف را با باواریایی‌ها تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به هفت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم