فرگوسن: کلوپ کاملاً شایسته کسب عنوان مربی سال بود/ یورگن را می‌بخشم!

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ اتحادیه مربیان لیگ انگلیس (LMA) شب گذشته (دوشنبه) یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول را به خاطر دستاوردهایش در این تیم و سال خوبی که با سرخپوشان مرسی‌ساید سپری کرد، به عنوان برترین مربی سال لیگ برتر انگلیس انتخاب و جام سرالکس فرگوسن را به او هدا کرد.

این مربی 53 ساله نام خود را در تاریخ باشگاه لیورپول با کسب اولین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی در 30 سال گذشته، جاودانه کرد. او همچنین یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را برای لیورپول به ارمغان آورده است.

سرالکس فرگوسن در تمجید از سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید در پیامی تصویری گفت: تبریک یورگن! تو کاری واقعاً خارق‌العاده انجام دادی و کاملاً شایسته لقب گرفت به عنوان بهترین مربی فصل 20-2019 لیگ برتر هستی. شخصیت تو به درستی در باشگاه لیورپول در جریان است و سطح عملکرد تو و تیمت عالی بوده است.

سرمربی پیشین و اسطوره‌ای منچستریونایتد در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: یورگن تو را می‌بخشم که ساعت 3:30 دقیقه بامداد به من زنگ زدی تا بگویی که قهرمان لیگ برتر شده‌اید! متشکرم اما به هر حال تو کاملاً شایسته این عنوان بودی. آفرین.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم