فردیناند: منچستریونایتد باید در جمع 4 تیم برتر لیگ را به پایان برساند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریو فردیناند که خود بین سال‌های 2002 تا 2014 در منچستریونایتد عضویت داشت و با این تیم 14 قهرمانی مختلف از جمله 6 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، معتقد است شاگردان اولگنار سولسشایر می‌‌توانند فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببرند.

شیاطین سرخ که پیش از تعطیلی موقت لیگ در نتیجه شیوع ویروس کرونا روی فرم و شکل خوبی بودند و در 11 بازی متوالی شکست‌ناپذیر بودند، در حال حاضر با 45 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با چلسی چهارم جدولی تنها سه امتیاز اختلاف دارد. مردان سولسشایر جمعه شب پیش‌رو با از سرگیری لیگ باید در خانه تاتنهام به میدان بروند.

فردیناند در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «سان» گفت: من فکر می‌کنم منچستریونایتد باید در جمع چهار تیم برتر لیگ را به پایان برساند. با توجه به ترکیبی که آنها دارند، باید این کار را انجام دهند. پوگبا به مانند رشفورد آماده بازی شده، این در حالی است که گفته می‌شود او در تمرینات خیلی خوبی به نطر می‌رسد. برونو فرناندس و پوگبا می‌توانند همکاری خلاقانه را به همراه هافبکی دیگر مانند اسکات مک‌تامینی در میانه زمین داشته‌ باشند.

وی افزود: فراموش نکنید منچستریونایتد پیش از تعلیق لیگ در نتیجه شیوع ویروس کرونا در وضعیت خوبی بود و در فاصله کمی پس از شکست دادن چلسی بر منچسترسیتی هم غلبه کرد. منچستریونایتد در 11 بازی تن به شکست نداده و نشانه‌هایی از مدیریت خوب سولسشایر در حال ثمره دادن است. با وجود انتقاداتی که به اولگنار بود، هرگز باورم نسبت به او را از دست ندادم.

مدافع پیشین شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: من به سولسشایر ایمان دارم و اگر او موفق شود با منچستریونایتد فصل را در جمع چهار تیم برتر به پایان برساند، کارش را به خوبی انجام داده است. سولسشایر همچنین می‌تواند در لیگ اروپا، منچستریونایتد را به قهرمانی برساند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم