فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا برای خرید بازیکن جدید مجوز داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، تنها یک روز پس از تأکید گی‌یرمو آمور مدیر روابط سازمانی باشگاه بارسلونا مبنی بر اینکه آبی‌و‌اناری‌ها هنوز امکان خرید بازیکن جدید ندارند، فدراسیون فوتبال اسپانیا به قهرمان فصل گذشته لالیگا اجازه داد که برای کم کردن فشار حاصل از بحران مصدومیت مهره‌های هجومی‌اش از جمله لوئیس سوارس و عثمان دمبله یک بازیکن جدید جذب کند.

پس از اتمام مهلت خرید بازیکن در فوتبال اسپانیا با پایان ماه ژانویه (17 روز پیش)، در حالی که لوئیس سوارس به دلیل عمل جراحی خانه‌نشین بود، عثمان دمبله نیز دچار مصدومیتی جدید شد که او را تا پایان فصل خانه‌نشین می‌کند. به این ترتیب تیم تحت هدایت کیکه ستین با کمبود مهره هجومی مواجه شده است به طوری که او مجبور شده از آنتوان گریزمان در نوک خط حمله استفاده کند.

اکنون اما با تأیید اضطراری بودن وضعیت بارسلونا و طولانی مدت بودن خانه‌نشینی دو مهاجم این تیم از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اسپانیا، مجوز جذب بازیکن جدید برای این باشگاه صادر شده و بارسلونا می‌تواند خارج از مهلت نقل و انتقالات اقدام به جذب مهاجم کند اما بازیکن جدیدی که بارسلونا خریداری می‌کند، تنها در رقابت‌های داخلی اسپانیا می‌تواند این تیم را همراهی کند و در لیگ قهرمانان با توجه به بسته شدن فهرست اروپایی این تیم نمی‌‌تواند به میدان برود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم