فاوره: سانچو به زودی به روزهای اوج خود برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در شبی که ارلینگ هالند دو بار و جیدون سانچو گلزنی کردند موفق شد میهمان خود تیم کلوب بروژ بلژیک را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و صدرنشین جدول رده بندی گروه F لیگ قهرمانان اروپا بماند.

گلی که سانچو با یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رساند سومین گل او در 10 بازی‌اش در این فصل بود که شامل چهار پاس گل هم می‌شود. آمار خوب سانچو در حالی است که او هنوز در این فصل از بوندس‌لیگا موفق به گلزنی نشده و به همین دلیل هم برخی از رسانه‌ها عملکرد این بازیکن 20 ساله را زیر سؤال برده بودند. دلیل آنها هم قیاس آمار او در این فصل با فصل گذشته‌اش بوده که در 44 بازی‌اش در تمام رقابت‌ها 20 گل زد و 19 پاس گل داد.

لوسین فاوره سرمربی دورتموندی‌ها در پایان بازی راجع به ستاره انگلیسی تیمش گفت: بدون شک من از اینکه سانچو در این بازی دوباره گل زد خوشحالم. او یک گل زیبا زد. جیدون یکی از چند بازیکن تیم ما است که توانایی گلزنی از ضربات ایستگاهی را دارند. او واقعاً این گل را به زیبایی هرچه تمام‌تر زد. گل او خیال‌مان را آسوده کرد، چون اختلاف‌مان را با حریف در آخر پایان نیمه اول به دو گل افزایش داد. در مجموع او عملکرد خوبی داشت. اما من تکرار می‌کنم که این خیلی طبیعی است. یک بازیکن نمی‌تواند همیشه در اوج باشد. گاهی اوقات در اوج است و گاهی اوقات کمی اُفت می‌کند. من اما مانند دیگر همکارانم نگران این موضوع نبودم، چون توانایی‌های بازیکنم را می‌شناختم. من همیشه می‌گویم که نباید از بازیکنان انتظار داشت تمام طول سال در اوج باشند، چون این غیرممکن است. فصل گذشته برای جیدون فصلی خاص بود. البته او در این فصل هم به تدریج به اوج بازخواهد گشت.

 

فاوره در ادامه به مصدومیت رافائل گوئریرو اشاره داشت، بازیکنی که در دقیقه 80 بازی لنگان‌لنگان زمین را ترک کرد. سرمربی آلمانی دورتموندی‌ها گفت: رافائل از قبل از این بازی هم مصدومیتی جزئی داشت. فکر نمی‌کنم که وضعیتش خیلی بد باشد.

بازی اروپایی بعدی دورتموندی‌ها هفته آینده در خانه مقابل لاتزیوست، دیداری که می‌تواند تعیین‌کننده تیم اول گروه F باشد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم