غیبت ایگواین و رمزی در مصاف یوونتوس و میلان قطعی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس فهرست 23 نفره‌اش برای مصاف خانگی امشب مقابل میلان در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را اعلام کرد که در این فهرست نام گونسالو ایگواین و آرون رمزی دیده نمی‌شود.

یوونتوس که سه ماه پیش در دور رفت این مرحله در ورزشگاه سن‌سیرو به تساوی یک – یک رضایت داده بود، امشب (جمعه) از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف میلان می‌رود که این اولین بازی فوتبال در ایتالیا پس از وقفه طولانی مدت به خاطر شیوع کروناست. اگر نتیجه بازی رفت در بازی امشب دو تیم هم تکرار شود، بازی بدون وقت‌های اضافه برگزار می‌شود و مستقیماً به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد.

علاوه بر ایگواین و رمزی که مصدوم هستند، مریح دمیرال مدافع میانی ترکیه‌ای یوونتوس هم به دلیل عدم آمادگی نمی‌تواند به میدان برود. انتظار می‌رود که برای بازی امشب جان لووئیجی بوفون درون دروازه یوونتوس قرار بگیرد و رودریگو بنتانکور و میرالم پیانیچ هم در خط میانی بایستند. داگلاس کاستا، پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو هم سه ضلع مثلث هجومی بانوی پیر خواهند بود.

 

فهرست 23 نفره بازیکنان یوونتوس:

دروازه‌بان‌‌ها: شزنی، پینسولیو و بوفون
مدافعان: دی‌شیلیو، دلیخت، ساندرو، دانیلو، بونوچی و روگانی
هافبک‌ها: پیانیچ، خدیرا، ماتویدی، رابیو، بنتانکور، موراتوره، کوادرادو و برناردسکی
مهاجمان: رونالدو، دیبالا، داگلاس کاستا، اولیویری (عضو تیم زیر 23 سال)، ویریونی (عضو تیم زیر 23 سال) و زانیماکیا (عضو تیم زیر 23 سال).

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم