طولانی‌تر شدن خانه‌نشینی برناردسکی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیت اخیر فدریکو برناردسکی در روزهای نخست اردوی تیم ملی فوتبال ایتالیا در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا او را بیشتر از چیزی که در ابتدا اعلام شده بود، خانه‌نشین می‌کند.

هافبک هجومی یوونتوس به سبب این مصدومیت اردوی آتزوری را ترک کرد و به این ترتیب نه تنها قادر به همراهی آن در مصاف با بوسنی نبود بلکه بازی امشب (دوشنبه) این تیم مقابل هلند را هم از دست داد. در ابتدا اعلام شده بود که این مصدومیت برناردسکی را برای دو هفته خانه‌نشین می‌کند، اما الان اعلام شده است که او حداقل تا یک ماه دیگر نمی‌تواند به میادین برگردد. طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، معاینات تکمیلی صورت گرفته نشان داده که مصدومیت عضلانی بازیکن یوونتوس شدیدتر از تخمین‌‌های اولیه بوده است.

به این ترتیب انتظار می‌رود که برناردسکی دو سه بازی نخست یووه در فصل جدید سری A را هم از دست بدهد. مصدومیت‌های مکرر برناردسکی یکی از دلایل مشکل بودن فروش او برای یوونتوس در بازار نقل‌وانتقالات بوده است. این بازیکن 26 ساله از سال 2014 که اولین بازی‌اش را در سری A انجام داد، 10 بار مصدوم شده که هر کدام از آنها او را حداقل یک هفته خانه‌‌نشین کرده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم