طعنه پیکه به هم‌تیمی سابقش بعد از توقف بارسلونا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرارد پیکه پس از تساوی 2-2 شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل سلتاویگو که کار تیمش را برای کسب مقام قهرمانی لالیگا را سخت‌تر کرد به هم‌تیمی سابقش رافینیا که به صورت قرضی برای سلتاویگو بازی می‌کند، کنایه زد.

در این بازی گل دوم سلتاویگو توسط ایاگو آسپاس از یک ضربه ایستگاهی رقم خورد که آن ضربه ایستگاهی حاصل خطای جنجالی جرارد پیکه روی رافینیا بود. پیکه معتقد بود که برخوردی میان او و بازیکن قرضی سلتاویگو صورت نگرفته اما داور مسابقه نظر دیگری داشت.

گلی که آسپاس با زیرکی و عبور دادن توپ از کنار دیوار دفاعی بارسلونا به ثمر رساند سبب شد که بارسلونا سه امتیاز این بازی حساس را از دست بدهد و اگر بامداد فردا شب رئال مادرید در خانه اسپانیول پیروز شود، کاتالان‌ها دو امتیاز از رقیب مادریدی عقب می‌افتند.

پیکه که به نظر می‌رسد رافینیا و تمارض وی برای گرفتن خطا را مسبب این اتفاق می‌داند در صفحه شخصی خود در توئیتر بخشی از متن یک شعر معروف را نوشت: «تقدیر ما اینگونه رقم خورده بود که تظاهر کنیم، تظاهر کنیم».

 

پیکه دو هفته پیش نیز پس از تساوی تیمش در خانه سویا که منجر به صعود رئال مادرید به صدر جدول شد در اظهارنظری جنجالی گفت که سرنوشت قهرمانی تیمش دیگر در دستان این تیم نیست که برداشت‌های متفاوتی از پیام او صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم