صعود مستقیم شارلوا به لیگ اروپا با تصمیم یوفا

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Sporza بلژیک، با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فدراسیون‌های عضو این نهاد باید سهیمه تیم‌های کشورهای خود را برای فصل آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ‌ها بر مبنای نتایج ورزشی تعیین کنند. بر این اساس تیم شارلوا که رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بلژیک (ژوپیلر لیگ) را در اختیار دارد با خواسته قانونی یوفا بلیت مستقیم فصل آینده مرحله گروهی لیگ اروپا را کسب می‌کند. هرچند تیم آنتورپ به عنوان تیم چهارم جدول و حضور در فینال جام حذفی بلژیک مدعی کسب سهمیه مستقیم مرحله گروهی لیگ اروپا به جای شارلوا است.

بر اساس این گزارش، لیگ برتر بلژیک و بازی فینال جام حذفی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعلیق شدند و هنوز هم سرنوشت برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست. در این میان تیم شارلوا با توجه به عدم برگزاری احتمالی فینال جام حذفی بلژیک می‌تواند بلیت مستقیم مرحله لیگ اروپا را به دست آورد.

تیم شارلوا در ترکیب خود  از سه بازیکن ایرانی شامل کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی بهره می‌برد. کاوه رضایی فصل تابستان با پایان یافتن دوره قرضی بازی برای شارلوا باید به کلوب بروژ بازگردد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم