شزنی: زمانی فهمیدم باید آرسنال را ترک کنم که یک نفر سیگار کشیدنم را به ونگر خبر داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وویچخ شزنی می‌گوید زمانی که یکی از اعضای تیم آرسنال تخلف او را به سرمربی تیم گزارش کرد، تصمیم به ترک تیم قرمزپوش لندن گرفت.

شزنی تا اولین روز سال 2015 ، بعد از آنکه نتوانست از سنگر آرسنال مقابل ساوتهمپتون محافظت کند و شاهد باخت 2 بر صفر تیمش بود، دروازه‌بان شماره توپچی‌ها بود. بعد از آن اما حتی یک بازی دیگر هم در لیگ برتر برای آرسنال انجام نداد و دلیل آن هم برای خیلی‌ها ناشناخته بود. او اما اکنون می‌گوید این اتفاق به دلیل عصبانی شدن آرسن ونگر از او به خاطر سیگار کشیدن بوده است.

شزنی به پادکست «آرسنال نِیشن» گفت: زمانی که در آرسنال بودم، من مرتباً سیگار می‌کشیدم و سرمربی هم این را خیلی خوب می‌دانست. او اما نمی‌‌خواست که هیچ‌کسی در رختکن‌ سیگار بکشد و البته من هم این را می‌دانستم. بعد از باختن آن بازی و احساس بدی که به من دست داده بود، زمانی که تیم هنوز در رختکن بود، به گوشه‌ای از رختکن که دوش‌ها بودند رفتم و بقیه آن طرف بودند. هیچ‌کسی نمی‌توانست مرا در حال سیگار کشیدن ببیند. من هم یک نخ سیگار برداشتم و شروع به کشیدن کردم. یک نفر اما مرا در حال سیگار کشیدن دید اما آن شخص سرمربی‌مان نبود و خیلی سریع به سرمربی گزارش داد.

شزنی ادامه داد: من چند روز بعد سرمربی را دیدم و او از من پرسید «حقیقت دارد که در رختکن سیگار کشیده‌ای» و من هم گفتم «بله». ونگر مرا جریمه کرد و آنجا دیگر آخرش بود. ونگر گفت: «ببین، مدتی از تیم کنار گذاشته می‌شوی» اما هیچ مشاجره و تنشی شکل نگرفت. من خیلی حرفه‌ای با قضیه برخورد کردم. کاملاً انتظار داشتم که تا چند هفته دیگر دوباره به ترکیب برگردم اما در آن مدت داوید اوسپینا عملکرد بسیار خوبی داشت و در آن بازی‌هایی که من نیمکت‌‌نشین بودم به خوبی ظاهر شد و در نتیجه توانست در ترکیب بماند.

سنگربان لهستانی بانوی پیر افزود: آن اتفاق بدان معنا بود که من باید منتظر می‌ماندم و تلاش می‌کردم تا جایم را در تیم پس بگیرم یا اینکه با انتقال قرضی‌ام به تیمی دیگر تلاش کنم ونگر را متقاعد کنم که من هنوز بهترین دروازه‌بان تیم هستم. شاید عجیب به نظر برسد اما گاهی اوقات این بهترین راه است.

شزنی پس از ترک آرسنال به رم و بعد از آن هم به یوونتوس پیوست. او اظهار داشت: من می‌خواهم تا چند سال دیگر بهترین بازی‌هایم را برای یووه انجام دهم. می‌خواهم جام‌های بیشتری با این تیم ببرم. من تا سال 2024 اینجا هستم و می‌خواهم همه چیز ببرم. این هدف خود باشگاه هم هست.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم