شرط انتقال وسینو به اورتون

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که اخیراً هدایت اورتون را برعهده گرفته، برای تقویت این تیم انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن ماتیاس وسینو از اینتر شده است، هرچند انتقال این بازیکن به گودیسون پارک به شرایط خاصی بستگی دارد. کارلتو زمانی هم که سرمربی ناپولی بود علاقه‌ زیادی به جذب این بازیکن داشت. اکنون اینتر برای عملی شدن این انتقال 20 میلیون یورو می‌خواهد، این در حالی است باشگاه انگلیسی پیشنهادی 15 میلیون یورویی ارائه کرده است.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا، گزارش داد ماتیاس وسینو در صورتی اینتر را به مقصد اورتون ترک خواهد کرد که این باشگاه ایتالیایی موفق شود اولیویه ژیرو را از چلسی به خدمت بگیرد. گفته می‌شود این هافبک اروگوئه‌ای که مورد توجه باشگاه منچستریونایتد هم قرار دارد در ازای 20 میلیون یورو در آستانه انتقال به اورتون است.

وسینوی 28 ساله که در سال 2017 از فیورنتینا به اینتر پیوست، تاکنون در 88 بازی برای این تیم به میدان رفته و 10 گل به ثمر رسانده است. ژیروی 33 ساله هم که قراردادش در پایان فصل جاری با چلسی به اتمام می‌رسد، تاکنون 70 بازی برای آبی‌های لندنی 19 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم