سری A| یوونتوس در خانه کالیاری تن به شکست داد/ پیروزی رم در ماراتن گلزنی با تورینو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین روز از دیدارهای هفته ماقبل آخر فصل جاری سری A بامداد امروز (پنجشنبه) سه بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها یوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت‌ها با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته‌اش در خانه کالیاری با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

لوکا گالیانو در دقیقه 8 و جووانی سیمئونه فرزند سرمربی اتلتیکومادرید در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه جان‌لوئیجی بوفون را در این بازی باز کردند. کالیاری با این برد 25 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده سیزدهم جدول قرار گرفت. یوونتوس هم 83 امتیازی ماند.

در دیگر بازی بامداد امروز تیم فوتبال تورینو در دیداری خانگی مقابل رم با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد. رمیرو در دقیقه 14 و سینگو در دقیقه 65 گل‌های تورینو را در این بازی به ثمر رساندند. ادین ژکو در دقیقه 16، کریس اسمالینگ در دقیقه 23 و دیاوارا در دقیقه 61 (از روی نقطه پنالتی) هم برای رم گلزنی کردند. رم با این پیروزی 64 امتیازی شد و به رده پنجم جدول برگشت.

امروز همچنین تیم فوتبال فیورنتینا در فلورانس میزبان بولونیا بود و تیم تحت هدایت سینیشا میهایلوویچ را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم