سری A| یوونتوس با بردی خانگی لاتزیو را از کسب اسکودتو مأیوس کرد/ صعود رونالدو به صدر جدول برترین گلزنان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌چهارم مسابقات فوتبال سری A‌ باشگاه‌های ایتالیا بامداد امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه خود با نتیجه 2 بر یک مقابل لاتزیو به برتری رسید و بیش از پیش جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کرد.

هر دو گل یوونتوس را در این بازی کریستیانو رونالدو در عرض سه دقیقه، دقایق 51 (از روی نقطه پنالتی) و 54 به ثمر رساند. تنها گل لاتزیو هم توسط چیرو ایموبیله در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه یووه شد.

گل‌های رونالدو نه تنها باعث شد که حاشیه امنیت تیمش در صدر جدول رده‌بندی سری A به هشت امتیاز افزایش پیدا کند بلکه خود او را نیز 30 گله کرد تا در کنار ایموبیله به طور مشترک در صدر جدول برترین گلزنان این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا قرار بگیرد.

با این نتیجه اختلاف یوونتوس و میهمانش به 11 امتیاز افزایش پیدا کرد. این بدان معناست که لاتزیو در چهار هفته باقیمانده از فصل جاری سری A نه تنها باید تمام بازی‌هایش را ببرد بلکه باید امیدوار باشد که یوونتوس در هیچ‌کدام از بازی‌های باقیمانده‌اش پیروز نشود که حتی در آن صورت تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی اینتر و آتالانتا نیز شانس بیشتری نسبت به لاتزیوی رده چهارمی برای کسب اسکودتو خواهند داشت.

در واقع لاتزیو از اکنون باید نگران از دست دادن رده چهارم جدول باشد، جایی که رقیب همشهری‌اش رم در تعقیب این تیم است. این چهارمین باخت لاتزیو در پنج بازی بدون برد متوالی اخیرش در سری A بود.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم