سری A| آتالانتا، تورینو را در حضور طرفدارانش تحقیر کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم هفته بیست‌‌ویکم سری A ایتالیا شنبه شب در شهر تورین تیم فوتبال تورینو میزبان آتالانتا بود که این بازی با نتیجه پرگل 7 بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

در این دیدار یوسیپ ایلیچیچ سه بار در دقایق 17، 53 و 54 گلزنی کرد. روبین گوسنز در دقیقه 29، دوان زاپاتا در دقیقه 45 (از روی نقطه پنالتی) و لوئیس موریل دو بار در دقیقه 86 (از روی نقطه پنالتی‌) و دقیقه 88 دیگر گل‌های تیم تحت هدایت جان پیرو گاسپرینی را به ثمر رساندند، تیمی که با کسب یازدهمین بردش در این فصل 38 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول سری A قرار گرفت. همچنین آرماند ایتزو در دقیقه 76 این بازی از تیم تورینو اخراج شد.

هفت گل آتالانتا در این بازی شمار گل‌های زده آبی‌و‌مشکی‌‌های برگامو را به 57 عدد افزایش داد تا این تیم جایگاه خود را به‌عنوان دارنده بهترین خط حمله لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تثبیت کند.

 

دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم سری A امروز دنبال می‌شود که در مهمترین آنها اینتر میزبان کالیاری است (ساعت 15 به وقت تهران)، رم در دربی پایتخت پذیرای لاتزیو خواهد بود (ساعت 20:30) و یوونتوس صدرنشین هم به خانه ناپولی می‌رود (ساعت 23:15).

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم