ساوت‌گیت: با بازیکنانی به لیگ ملت‌ها آمده‌ایم که به اندازه کافی آماده نیستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال انگلیس در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا که میهمان دانمارک بود به تساوی بدون گل رضایت داد. سه‌شیر که در بازی اولش هم به زحمت، با خوش‌شانسی و با گلی دیرهنگام از پس ایسلند برآمده بود این بار نتوانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند. این نتیجه سبب شد که تیم ملی انگلیس با چهار امتیاز پس از بلژیک شش امتیازی در رده دوم جدول گروه دوم لیگ A قرار بگیرد.

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از بازی به شبکه ITV گفت: تنها با اعمال یکسری تغییرات در ترکیب‌ تیم بازی‌مان شتاب گرفت و توانستیم خلاقیت بیشتری به حرکات‌مان بدهیم، اما فراموش نکنید که ما با بازیکنانی به لیگ ملت‌ها آمده‌ایم که هنوز به اندازه کافی تمرین نکرده‌اند و آماده نیستند. به همین دلیل بهترین راه برای کسب نتیجه و تجدیدقوای تیم بعد از بازی قبلی‌مان این بود که با یک سیستم و نفراتی متفاوت بازی کنیم.

ساوت‌گیت ادامه داد: من فکر می‌کنم که در این بازی سه مدافع ما بسیار منسجم عمل کردند و داشتن چنین خط دفاعی برای مصاف با تیم‌های طراز اول یک نیاز ضروری است. این اولین بازی ملی کانر کوادی بود که خیلی خوب در آن خودش را نشان داد و از توپ‌هایی که به دست می‌آورد به خوبی استفاده می‌کرد. چند نفر از دیگر بازیکنان‌مان مانند اریک دایر هم واقعاً از جان و دل مایه گذاشتند. او در این بازی دو بار در مرکز خط دفاعی تیم‌مان را نجات داد. در مورد کالوین فیلیپس هم چنین نظری دارم. او در ابتدای ورودش به زمین بازی کمی استرس داشت، اما کم‌کم بر آن غلبه کرد. بنابراین من از عملکرد بازیکنانی که در این مسابقه فرصت بازی پیدا کردند، بسیار راضی هستم.

 

در همین حال کاسپر هیولماند سرمربی تیم ملی دانمارک نیز درباره بازی گفت: این بازی موقعیت‌های گلزنی کم تعدادی داشت، اما من از بسیاری از کارهایی که تیمم در زمین بازی انجام داد، راضی‌ام. مشخصاً ما هنوز در ابتدای فصل هستیم و به همین دلیل بازیکنان ما و تیم ملی انگلیس خسته بودند و آن‌طور که باید با انسجام بازی نکردند.

بازی بعدی تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا 20 مهر در خانه مقابل بلژیک خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم