سازمان لالیگا ادعای آگیره درباره زمان از سرگیری مسابقات را رد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا ادعای سرمربی مکزیکی تیم فوتبال لگانس از زمان دقیق از سرگیری مسابقات لالیگا را رد کرد. مقامات فوتبال اسپانیا عزم خود را برای آغاز مجدد مسابقات لالیگا جزم کرده‌اند، این در حالی است که هنوز زمان دقیقی برای از سرگیری این مسابقات اعلام نشده است.

خاویر آگیره، سرمربی لگانس در این باره گفته بود: ما تاریخ شروع لیگ را می‌‌دانیم. در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) ما لالیگا را آغاز خواهیم کرد و در عرض پنج هفته یعنی در تاریخ 26 جولای (5 مرداد) آن را به پایان خواهیم برد. بازی‌ها در روزهای «شنبه – یکشنبه» و «چهارشنبه – پنجشنبه» برگزار خواهند شد. سازمان لالیگا این موضوع را به اطلاع من رسانده است.

سخنگوی سازمان لالیگا اما در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» درباره ادعای آگیره گفت: هنوز تاریخ تأییدشده‌ای برای از سرگیری مسابقات لالیگا مشخص نشده است. ما تمرینات تیم‌ها را آغاز خواهیم کرد و سپس باید منتظر تصمیم دولت به منظور تعیین تاریخ آغاز مجدد بازی‌ها و تاریخ پایان لیگ باشیم. اگر دولت تصمیم بگیرد که شرایط مساعد است، تمایل داریم بازی‌ها را از ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) از سربگیریم.

خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اخیراً گفته بود او و مسئولان فوتبال اسپانیا امیدوار هستند تا در ماه ژوئن بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا را از سر بگیرند و در تابستان هم آن را به پایان برسانند.

برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات فوتبال در کشور اسپانیا از ماه مارس (اواخر اسفند) به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

اسپانیا در حال حاضر پس از آمریکا، بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا (256 هزار و 855 مبتلا) را در سطح جهان دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم