ساری: پس از شیوع کرونا صبر من بیش‌تر و لجبازی‌ام کم‌تر شده است!/ ایگواین به بازی با ناپولی نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری کنفرانس خبری پیش از بازی نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا مقابل ناپولی را با صحبت درباره تیم سابق خودش شروع کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اظهار داشت: رویایی با ناپولی دشوار است. آن‌ها تیمی مستحکم هستند که فضاها را می‌بندند و روی ضدحملات خطرناک هستند. ناپولی ما و اینتر را شکست داده و بارسلونا را متوقف کرده؛ بنابراین می‌داند  چگونه در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. ناپولی  بازیکنان تکنیکی و دریبل زن زیادی دارد.باید منسجم باشیم و به حریف موقعیت ضدحمله ندهیم. گتوسو را خیلی دوست دارم و از نتایجی که او کسب کرده، متعجب نشدم.

او در ادامه افزود: ما در حال حاضر یک مهاجم نوک صرف نداریم و بنابراین سعی می‌کنیم  از راه حل‌های  متنوع استفاده کنیم. فرضیه استفاده از دیبالا به عنوان مهاجم کاذب را هم امتحان خواهیم کرد. لزومی ندارد بازی را با همان سیستمی که آغاز کرده‌ایم، به پایان برسانیم. کاملا روی فینال و تیم خودمان متمرکز هستم. ما 7  ماه بازی کردیم و سپس وقفه‌ای  طولانی برای برگزاری ادامه مسابقات ایجاد شد. بنابراین  باید با تمام توان برای فتح جام‌ها  تلاش کنیم.

ساری تصریح کرد: فارغ از چند بازی که شیوه کار ما چندان خوب  نبود در بقیه  مسابقات نتایج خوبی کسب کردیم. میانگین امتیازات ما فوق‌العاده بود و می‌توانیم از این مساله  راضی باشیم اما اکنون باید در نتایج به ثبات برسیم. از نظر ذهنی، همه دوران سختی را سپری کردند. بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند،  خوشحال هستند و آماده بازی کردن نشان می‌دهند. شاید من هم طی این مدت بهتر شده باشم. حالا صبوری من  بیشتر و لجبازی‌ام کم‌تر شده است!

او افزود: تمرکز من فقط روی فینال است. تعجب می‌کنم می‌گویند ساری در ایتالیا هیچ دستاوردی کسب نکرده است. من 8  بار تیمم را به دسته بالاتر بردم و همه این اتفاقات  را در زمین رقم زدم  اما خبرنگاران فقط عادت کرده‌اند درباره قهرمانی لیگ قهرمانان صحبت کنند. این در حالی است که کار در لیگ‌های پایین‌تر  و صعود به دسته بالاتر خیلی سخت تر است. 

ساری در پایان تصریح کرد:  فکر نمی‌کنم ایگواین مقابل  ناپولی به میدان برود. منتظریم وضعیت او مشخص شود اما  تغییری در شرایط ایجاد نمی‌شود. رمزی روز گذشته در تمرینات حاضر شد اما این اولین روز حضور او در تمرینات پس از مصدومیت بود. شاید رمزی برای بازی در چند دقیقه محدود در دسترس باشد. این مساله به وضعیت او و نظر پزشکان بستگی دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم