ساری: تقابل با ناپولی بازی خاصی برایم خواهد بود اما به دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) باید در چارچوب هفته بیست‌ویکم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌پائولو به مصاف ناپولی برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص رویارویی با تیم سابق خود گفت: این بازی خاصی برای من خواهد بود اما چیزی که بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد، هدف گروهی ما است که همان کسب سه امتیاز از این بازی سخت است.

وی افزود: بهترین بازیکن ما برای رفتن به فضاهای مدنظر سامی خدیرا است. بنتانکور هم تازه شروع به انجام چنین کاری کرده است، بازیکنی که جای پیشرفت زیادی دارد و با تکنیک و پویایی بالایش به ما در تمامی جنبه‌ها کمک می‌کند تا ما تعادل لازم برسیم.

سرمربی راه‌راه پوشان تورین همچنین در خصوص مهاجم آرژانتینی‌اش که مانند خود او سابقه بازی در ناپولی را دارد و هواداران این تیم جنوب ایتالیا او را خائن خطاب می‌کنند، اظهار داشت: بازی کردن یا نکردن گونسالو ایگواین از ابتدا هم کاملاً تصمیمی تاکتیکی خواهد بود.

ساری 61 ساله صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من انتظار بازی سختی را دارم. ناپولی تیم قدرتمندی است و حتی در بازی‌های تک‌حذفی هم می‌توانند خیلی کشنده باشند. جایگاه آنها در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا (یازدهم) نشانگر سطح توانایی‌هایی آنها نیست و قطعاً برای بازی فردا فوق‌العاده باانگیزه خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ناپولی در مرحله تغییر سرمربی از آنچلوتی به گتوسو است. آنها در حال حاضر در حال کار بر روی استحکام تیمی خود هستند چون همیشه در خط حمله خطرناک خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم